promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
A legújabb Louis Vuitton bolt inkább kellemetlen, mint luxi
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

A Louis Vuitton egy igazi luxusmárka, bár ez nem mindenki szerint látszódik az új, Milánóban megnyitott bolton.

A Pöttyös Túró Rudi szlogenje óta tudjuk, hogy a pöttyös az igazi, de úgy tűnik, hogy a Louis Vuitton kicsit túltolta ezt a pöttyös dolgot, ugyanis nemrég megnyílt Milánóban a luxusmárka legújabb boltja – persze szinte a legjobb helyen –, és bizony szinte mindenhol pöttyök vannak, ahová csak néz az ember, és ez már első pillantásra is kifejezetten zavaró tud lenni, legalábbis sokan így gondolják.

A Louis Vuitton valóban egy legendás márka, szimbóluma a minőségnek és a luxusnak, amit persze meg is kell fizetni. A márkához hozzátartozik a fényűzés és az extravagancia is, így az ember szinte elvárja, hogy a boltjaik is tükrözzék ezt. Nos, ez valamilyen szinten össze is jött, de ez a túlzóan pöttyös design a kommentek bizonyos része szerint inkább kellemetlen, mint menő.

Az állítólag 60 ezer négyzetméteren elterülő, a Via Bagutta és a Piazza San Babila sarkán található milánói Louis Vuitton bolt leginkább olyan, mintha csupán a nagyzolásról szólna, és ez valószínűleg így is van, hiszen sokak szerint ez is hozzátartozik az ismert márkához – meg persze a pöttyök is, legalábbis erről árulkodik az, hogy a falak, és még a padló is végig pöttyös.

Aki meg akarja lesni a Milánóban megnyílt, pöttyökkel tarkított Louis Vuitton boltot, az most megteheti, ugyanis a lenti galériánk felfedi, hogy mit hagynak ki azok, akik csupán az üzlet miatt nem akarnak kiutazni a gyönyörű olasz városba:

Borítókép:  Profimedia
Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás