Olvass tovább...
Persze még így is rengetegen nézték az új epizódot, miközben a TV2 sehol sincs.
Áprilisban is piacvezető volt a fő kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben az RTL Klub és az RTL Magyarország. A 18-49 éves korcsoportban 25,3%-os havi átlagos közönségaránnyal, főműsoridőben áprilisban is piacvezető az RTL Magyarország, miközben fő versenytársa 22,9%-ot tudhat magáénak. Az év negyedik hónapjában az RTL Magyarország 8 csatornából álló portfóliója márciusi, szintén piacvezető eredményéhez (24,9% SHR) képest is növekedni tudott.
Olvass tovább...
A zászlóshajó RTL Klub a hónapban 29 este győzni tudott (a maradék egy napon is mindössze 0,07 százalékponttal maradt alul) és a 18-49 éves korcsoportban 14,3%-os közönségaránnyal zárta első helyen az áprilist.
Na de nézzük a 17. heti számokat! A múlt héten több műsor is kifutott az RTL Klubon: véget ért a Nagy szám, a Keresztanyu 1. évada, a Cápák között 3. évada, és az Apatigris 2. évada. Bár a Nagy szám és a Cápák között nem került fel a 10 legnézettebb műsor toplistájára, azért így sem futottak rossz nézettséggel.
Érdekes viszont, hogy az eddigiekhez képest kissé visszaesett A mi kis falunk új epizódjának nézettsége, míg a teljes lakosságot tekintve minimálisan javított az Exatlon Hungary.
Olvass tovább...
Így néz ki a 10 legnézettebb műsor toplistája!
Teljes lakosság:
Fő korcsoport (18-49):
Olvass tovább...