Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Az Alita külföldön és itthon is első lett

Az Alita külföldön és itthon is első lett

Zene, Film & Kultúra

Az Alita külföldön és itthon is első lett

Zene, Film & Kultúra

Toronicza Péter 19:49

Bár nagyobb bevételt vártak tőle, szóval kicsit még gyúrni kell a pénzügyi sikerre.

Az Alita: A harc angyala Amerikában és idehaza is aranyérmes lett. Az alkotás a tengerentúlon 27,8 millió dollárt kalapozott össze a hétvégén, míg világszinten 72 milliót. Hazánkban 57 ezren voltak rá kíváncsiak, ugyanannyian, mint Dobó Kata első rendezésére, a Kölcsönlakára. Itt amúgy gyakorlatilag megosztott első helyet kellene hirdetni, mert nézőszámban a Kölcsönlakás nyert picivel, míg bevételben az Alita.

Az Alita vegyes fogadtatást kapott, kritikusunk is sok hiányosságára próbált rámutatni az alkotásnak, de a közönség jelenleg meg van vele elégedve, de ettől még úgy néz ki, hogy az ázsiai piacra vár az a feladat, hogy megmentse a filmet, ami 170 millióból készült.

A Kölcsönlakást csak a hazai kritikusok tudták lehúzni, de ők meg is tették bőven. Szinte mindenki mondott róla valami rosszat, aki arra járt. Azonban az 57 ezres nézőszám jól mutatja, hogy a film marketingje zseniálisan működik, akármennyire is borzalmas az egész. Jómagam folyamatosan találkozom a reklámjával, és még egy lakást is kisorsolnak az első 100 ezer néző között, szóval meg van tolva a rozoga szekér rendesen.

Amerikában az ezüstérmet a LEGO-kaland 2. hozta el 21,2 millió dollárral, ami világszinten 97,4 milliót termelt. Ez nálunk csak a negyedik, mivel az emberek inkább a friss horrora voltak kíváncsiak, és a Boldog halálnapot! 2-re ültek be, pontosan 28 ezren. Ez Amerikában csak ötödik, 9,8 milliót hozott, de jól áll világszinten a 25 milliójával, mivel csak 9 millióból dobták össze.

Amerikában a bronzérmes az Isn't It Romantic nevezetű premier lett, ami romantikus filmként debütált Valentin-napon, de hát a közönség lefikázta, szóval lehet jövő héten még a top 10-ből is kipottyan.