Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Direkt marketing: helikopterből szórták a pénzt egy focimeccs szünetében

Direkt marketing: helikopterből szórták a pénzt egy focimeccs szünetében

Sport & Szabadidő

Direkt marketing: helikopterből szórták a pénzt egy focimeccs szünetében

Sport & Szabadidő

Promotions - 2018.09.10. 13:13
Az Egyesült Államokban egyre csak növekszik a labdarúgás népszerűsége, pár hetes hír, hogy a spanyol bajnokság több meccsét is átviszik a tengerentúlra már ettől az idénytől kezdve. Az MLS, vagyis az első osztályú amerikai bajnokság alatt fut az USL, vagyis a második liga, ugyancsak táblás ház előtt rendeznek számtalan összecsapást.

Az egyiken egészen elképesztő marketing fogással rukkolt elő a hazai klub, a Las Vegas Lights FC. A hekkre bizonyára azért volt szükség, mert a las vegasi drukkerek egy része régóta nem részesült sikerélményben, hiszen csapatuk az elmúlt hat meccsen ötször veszített, egyetlen árva döntetlen mellett.

A vendéglátók ugyan ezúttal is kikaptak 2-1-re a Los Angeles Galaxy második csapatától, de ez a szurkolók egy részét aligha izgatta. A félidőben ugyanis a szponzorok, az éves bérlettel rendelkező drukkerek, illetve pár szerencsés kiválasztott szurkoló engedélyt kapott, hogy a bemenjen a pályára.

A játék igen egyszerű volt: a játéktér felett egyszer csak megejelent egy helikopter, és elkezdte szórni a pénzt a megvaduló fanatikusok közé. Azok fel alá rohangáltak, egymás testi épségére se nagyon ügyelve próbáltak minél nagyobb összeget felmarkolni. Kétezer dollárt egy dolláros címletekben, a többit kettő, öt, tíz, húsz és száz dolláros formájában hajították le.


Az extrém akció fura mód sérülés nélkül ért véget, Brett Lashbrook tulaj nagy örömére.
Az emberek beszélni fognak róla, milyen őrültek vagyunk a pályán kívül, s erre büszkék vagyunk. Büszkék vagyunk, hogy Las Vegas ilyen hely, persze a pályán véresen komolyan vesszük a futballt. Az egészet azért találtuk ki, mert valahogy meg kellett ajándékoznunk a drukkereket
– így az üzletember. 

Lashbrook elárulta, egy alacsonyabb osztályú baseball meccsen már láttak ehhez hasonlót, onnan vették az ötletet. Korábban más mérkőzéseken is szerveztek ilyen meglepetést, de ott több gyerek is megsérült. Ezért most csak 18 éven felülieket engedtek be a pályára.

(Gaba)

Borítókép: Forrás: Youtube

Legolvasottabb hírek