Központi e-mail cím info [kukac] promotions.hu
Szerkesztőségi e-mail cím szerk [kukac] promotions.hu
Ügyvezető maxi@promotions.hu
Programok beküldése programok@promotions.hu
A Pepsi így 2020 végén piacra dobott egy terméket, amely a Cocoa cola nevet viseli...
Igaz a legenda vagy sem?
Megérkezett a Coca-Cola idei, megható karácsonyi reklámfilmje, amit Taika Waititi rendezett.
„Legyen az otthonod a B-közép" – szól a szlogen.
Szinte már zseniális paródia, amit a fiatal rapper csinál.
Az már más kérdés, hogy sajnos elég gagyi lett.
Sötét titkokat rejt a narancsos ital? Mégis mi az igazság?
A cég szipolyozza a vizet, ahogy csak tudja, a helyiek kútjai pedig így kiszáradnak.
Vagy éppen, hogy imádod? Jöjjön az év egyik legellentmondásosabb trackje.
A világcég a Publicis Italy közösen hozott létre egy több ország közterületein látható kampányt.
A Coca-Cola arra is felhívja a figyelmet, hogy az ital elfogyasztásakor nem kell aggódnunk az alakunk miatt, mert az üdítő teljesen cukormentes.
Azokra a fogyasztókra bazíroznak, akik délután kóláznak, de valójában koffeinre vágynak.
A rajongóknak tetszik amit a világcég alkotott.
A Coca-Cola új itala csak limitált ideig lesz csak elérhető, a bevezetést követően fél évig lehet majd megtalálni a kereskedelmi egységekben országszerte.
Kevin, a répa kalandjai karácsonyi előzetesben mutatkoznak meg.
A vállalat azt ígérte, hogy a következő 12 évben újrahasznosít annyi műanyagot, amennyit gyárt.
A Coca-Cola HBC Magyarország bővítette zalaszentgróti gyártókapacitását, amely által egy új prémium termék, az „okosvíz” palackozását indította el – írja közleményében a vállalat.
Mostantól aki moziba megy, az már csak a Pepsi alját szürcsölheti ki idegesítően a film felénél.