46 ezer doboz egy éve lejárt energiaitalt akart eladni egy férfi az interneten
Olvass tovább...
A Coca-Cola és a Molson Coors Beverage Company most összefogott, hogy egy új szexi nyári italt dobjanak a piacra közösen.
Ez nem más, mint egy alkoholos limonádé több ízben.
Nyáron nincs is jobb egy hűsítő limonádénál, a világ minden pontján ismerik és fogyasztják. Különböző gyümölcsös verziójuk hódítanak Magyarországon.
A tüskés limonádé, azaz Simply Spiked termék már a piacon van, Június 6-tól egyelőre Amerikában kapható. Ez egy alkoholos limonádé, ami négy ízben kapható: klasszikus, eper, áfonya és görögdinnye.
A cégvezetők szerint ez a termék a legjobban várt ital a márkák közül, mivel a Simply italcsalád a friss gyümölcs ízéről ismert. Az alkohol és a gyümölcslé keveréke jó ötlet volt! -"Tudtuk, hogy az emberek izgatottak lesznek, ha bejelentjük az új italt, de erre nem számítottunk még mi sem.”
Olvass tovább...
A Coca-Colával együttműködő Molson Coors Beverage Company, aki az új italt gyártja és forgalmazza az Egyesült Államokban a nettó bevételét tekintve a Coca-Cola után a következő.
Sajnos még csak Amerikában elérhető az új alkoholos limonádé, de biztosan hamarosan Európába is megérkezik és nagy valószínűséggel nálunk is hódítani fog.
Olvass tovább...