promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
A Coca-Cola megint kitalált egy kutyaütő ízesítést, lassan kiábrándítja a kólából a rajongókat

A Coca-Cola megint kitalált egy kutyaütő ízesítést, lassan kiábrándítja a kólából a rajongókat

Borítókép:  Profimedia
Gasztro & Utazás
Kategória fejléc
Promotions

Álomvilágba próbálnak elkalauzolni minket az újdonság segítségével.

A kólagyártók régóta kísérleteznek azzal, hogy új ízeket csempésszenek a jól megszokott fekete üdítőkbe, ám ezek a próbálkozások rendre elvéreznek. A Coca-Colánál is szinte csak a vaníliás változat húzza hosszabb ideje, de az italóriás persze nem adja fel.

A közelmúltban Dreamworld (Álomvilág) néven vezetett be egy újdonságot a piacra, de az üdítőnek már a türkizkék címkéje is kiábrándító. Vajon milyen ízt lehet egy ilyen üvegbe rejteni? A választ a lelkes kóstolók már megadták, hogy ne kelljen feleslegesen találgatnunk.

A limitált kiadású Dreamworld a februárban debütált Coca-Cola Creations alkotása, amelyet a gyártó egyfajta kísérletező platformként talált ki. Ennek révén született meg idén a Coke Byte vagy a Coke Starlight, amelyek a pixelek, illetve az űr ízét hozzák el nekünk, legyenek azok bármilyenek is.

Most pedig itt az Álomvilág, amely „a színes filmek és a tudatalatti szürrealizmusát” zárja palackba, és ha tényleg ilyen hatást vált ki a fogyasztókból, mint amilyen ez a nyakatekert szlogen, akkor nem sokan fognak kérni belőle.

A Dreamworld palackdizájnja vattacukorra emlékeztet, ez azonban csalóka, az üdítőnek ugyanis citrusos íze van, és hasonlít a szintén limitált kiadású Marshmello változathoz, amely nem mályvacukros, hanem dinnye-eper ízesítésű, és csupán a híres amerikai DJ ihlette a nevét.

A cukormentes verzióban az aszpartám erősen érezhető, ez pedig kissé zavaró. A tesztelést végző rajongó szerint a cukros változat alighanem egy fokkal jobb lehet, de neki még mindig a „pixeles” Coke Byte jön be a legjobban az új próbálkozások közül. A Dreamworld egyelőre szintén csak az USA-ban elérhető.