Olyat húzott a Pepsi, hogy a Coca-Cola rögtön beleremegett
Olvass tovább...
Egymás után jönnek ki az agyament, limitált szériás termékekkel.
A jó idő közeledtével egyre több új termékkel rukkolnak elő az üdítőitalgyártók, hogy még inkább a fogyasztók kedvében járjanak. Ez a próbálkozás néha egészen extrém végeredményt szül, mint legutóbb például a Coca-Cola esetében.
Piacra dobták ugyanis a Coke Byte cukormentes itókát, amelynek a lila doboza és pixeles feliratú márkanév-jelzése elég menő, de az íze már hagy némi kívánnivalót maga után. Sokan azt vallják, hogy nem lehet az eredetinél jobbat készíteni, ám ettől még jó néhányan értékelhetik a próbálkozásokat.
Olvass tovább...
A Byte a gyártó szerint a pixelek ízét hordozza magában, amit elsőre igen nehéz elképzelni. A Coca-Cola már korábban bejelentette, hogy idén többféle limitált kiadású, meghökkentő üdítővel fog kijönni, és ez is azok közé tartozik.
A hosszúkás doboz – az egyik szerencsés kóstoló szerint – meglepően hangos szisszenéssel nyílik, ami arra utal, hogy több szénsavat tartalmaz, mint a Coca-Cola másik újdonsága, a Starlight. Bár a legtöbben talán egy lila „löttyöt” várnának, a Byte hasonlóan barna, mint a Coke Zero.
Olvass tovább...
Az íze lágy, ugyanakkor a rengeteg buborék miatt pikánsan csípős is – talán ezt jelentené a rejtélyes pixelesség? Feltehetőleg igen, bár a gyártó a globális videójáték-közösség előtt is szeretne tisztelegni az itallal. A fentebb említett tesztelő a Starlight helyett egyértelműen ezt választaná az új termékek közül, de csak azért, mert az íze közelebb áll a normál kóláéhoz.
A Byte május elején jött ki az Egyesült Államokban, és természetesen nem árusítják majd világszerte, ám ha valaki ellenállhatatlan késztetést érez iránta, akkor a weben keresztül biztosan hozzájuthat.