A Pepsi új dobozaitól eldobod az agyad – ilyet mindenki akar majd
Olvass tovább...
Egy világhírű zenész inspirálta az új kólát.
A Coca-Cola és a Pepsi versengése a nyári időszakban talán még elszántabb, mint máskor. Sorra rukkolnak elő az új, meglepő és sokszor eszeveszett termékekkel. Nem sokkal azután, hogy a „kékek” gyorskajákhoz illő csomagolással léptek a piacra, a Coke máris rátett egy lapáttal, hogy maga felé édesgesse a fogyasztókat.
Olvass tovább...
Szó szerint, ugyanis a Marshmello (magyarul: mályvacukor) néven ismert amerikai DJ-vel léptek szövetségre, és vele együtt találtak ki új terméket. Az idétlen sisakjáról ismert zenészt természetesen egy limitált szériával tisztelték meg.
„Nagy örömmel leplezzük le új együttműködésünket Marshmellóval! Nyugi, nem mályvacukros az üdítő, hanem dinnye-eper ízesítésű”
– jelentette be a Coca-Cola, egyben attól az aggálytól is megszabadítva a fogyasztókat, hogy egy túlédesített, szirupos löttyöt akar lenyomni a torkukon. A cukormentes, spéci ízű kólához persze új doboz is dukált, ami egyértelműen meglepőre sikeredett.
Az új csomagolásról ugyanis szinte teljes egészében eltűnt a jellegzetes piros szín, amit a Marshmello védjegyének számító fekete-fehérrel váltottak fel. Nem néz ki rosszul, de az igazi Coke-rajongók biztosan hiányolják majd a vöröset.
A mályvacukrot egyébként sokan tipikusan amerikai édességnek gondolják, pedig az egyiptomiak készítettek először ilyen finomságot a mocsaras területeken növő fehér mályva gyökeréből, hogy a torokfájást enyhítsék a sziruppal. A mai marshmallow már nem mályvából, hanem cukorból és kukoricaszirupból készül.
A fehér dobozos limitált kóla július közepétől már kapható az Egyesült Államokban, aztán külföldre is szállítanak belőle, de az nagy csoda volna, ha a magyar boltokban is felbukkanna. Marshmello elmondása szerint őt is bevonták az íz megalkotásába, de ezt azért nem kell készpénznek venni.