Bejelentést tett a Netflix, sokan szomorúak lesznek
Olvass tovább...
Változások szele, izgalmas változások szele.
Az utóbbi napokban attól volt hangos a sajtó, hogy a bejelentéstől számított hosszabb idő után végre érdemi információkat tudtunk meg arról, hogyan képzeli el majd a Netflix azt az előfizetéses konstrukcióját, amely ugyan olcsóbb lesz, mint az eddigiek, de cserében mindezért a kényelemért jönnek majd a reklámok is. Ami eddig elképzelhetetlennek tűnt, most úgy tűnik, hogy hamarosan el is kezdődik. November 3-tól 12 nagy európai, ázsiai és amerikai országban lesz majd elérhető az új modell, Magyarországon így egyelőre nem.
6,99 dollárért jön az új, reklámokkal tarkított konstrukció, és óránként 4-5 perc reklámot tesznek majd elénk ezért cserében. 15-30 másodperces szpotokról van szó, a műsorok előtt és közben jelennek majd meg. De azt is lehet tudni, hogy a reklámokkal teli verzió esetében a maximális felbontás 720p lesz - írja PC World.
De ezzel párhuzamosan jön még egy hatalmas újdonság, ami meglehetősen izgalmasnak tűnik.
Olvass tovább...
A hirdetők, a versenytársak és az újságírók számára elérhetők lesznek a Netflix filmjeinek és sorozatainak nézettségi adatai, a statokból így már konkrét számokat is látni fogunk, hogy teljesítenek kedvenceink a streamingszolgáltató repertoárján. Természetesen ez a nyitás is összhangban van a reklámos modell bevezetésével, ugyanis a Netflix ezeknek az adatoknak a nyilvánosságra hozásával tudja informálni a piacot, a potenciális hirdetők piacát is a műsorai népszerűségéről.
Olvass tovább...