Központi e-mail cím info [kukac] promotions.hu
Szerkesztőségi e-mail cím szerk [kukac] promotions.hu
Ügyvezető maxi@promotions.hu
Programok beküldése programok@promotions.hu
Ez lehet a Z generáció itala.
Mindent ki kell próbálni.
Óriási lavinát indított el világszerte a tejes Pepsi-reklám.
Néhányan már letesztelték az új kólákat, markáns véleményük van róluk.
Talán bele sem gondoltál még, hogy mennyire logikus az elnevezés.
Egy új kampány keretében mutatják be, hogy kólával minden finomabb.
Dobó Kata visszament az időben, amikor egy nyáron tényleg megfordult körülötte a világ.
A férfi 20 éven keresztül volt kólafüggő.
A marketingesek szerint a nyári barbecue ihlette.
A párhuzamos kóstolás meglepő eredményt hozott, annyit elárulhatunk.
Ha összejött volna az üzlet, az üdítőitalosok a világ egyik legnagyobb hadiflottájával rendelkeztek volna.
Kendermagolajat is tartalmaz, ami felvet bizonyos kérdéseket.
Egy amerikai reklám koppintása volt, de sikeresebb lett az eredetinél.
Most megtudhatjuk, hogy miért érzünk különbséget a dobozos és az üveges kóla között. Nem fog elhinni, hogy milyen egyszerű a válasz.
Ezt az esetet azóta is sokan emlegetik, ugyanis nagyon botrányos volt.