Amerikai katonák megitták a Pepsi új energiaitalát, és valami nagyon furcsa történt velük
Olvass tovább...
A marketingesek szerint a nyári barbecue ihlette.
A nyári időszak kiválóan alkalmas arra, hogy az üdítőital-gyártók soha ki nem próbált, merész ízekkel kísérletezzenek. Ilyenkor minden belefér, és ki tudja, talán a fogyasztók is rákapnak egy-egy újdonságra.
A Pepsi alá tartozó Mountain Dew is igyekszik a vásárlók kedvében járni, de a megszokott citrus ízű üdítőjük mellé ezúttal egy olyan változatot találtak ki, amelynek talán már a gondolatától is többen kidobják a taccsot.
Nem tudni, kit és milyen megfontolás vezetett, amikor bedobta a kapros savanyú uborka ízű ital ötletét, amire a Mountain Dew ráadásul (szintén érthetetlen módon) rá is harapott. A mangó, a vanília és a többi fincsi íz az igen – no, de az uborka?
Persze, ha szétnézünk a weben, már korábbról is találhatunk efféle őrültségeket, az alábbi videó tanúsága szerint sokaknak bejöhet a citromos és savanyú uborkás ízorgia:
Mindezzel együtt többen is azt hitték, hogy az újdonság csak egy átverés, de nem, a Mountain Dew valóban komolyan gondolja az ötletet. Az uborkás változatot a marketingeseik szerint egy nyári barbecue ihlette, vagyis már filozófiát is gyártottak a bolondériájuk mellé.
A hírek szerint gondolkodnak még az almás-fahéjas, a S’mores (ez egyfajta kekszszendvics), a bodza, az áfonya és a jeges nyalóka ízesítéseken, amelyek kevésbé tűnnek balfogásnak. A Mountain Dew márka egyébként 1940-ben született meg, majd a hatvanas években került át a Pepsihez.
Olvass tovább...