A hajdúszoboszlói étteremben nem divat visszaadni a pénzt: 3 ezer forintot nyeltek be az éttermi számlából
Olvass tovább...
Teljesen idiótának nézték a vevőt, ennyit több tízezer forintról.
Sarolta az idei karácsonyra egy csak külföldön beszerezhető, különleges játék megvásárlása mellett döntött, mivel a kisfiának régi vágya volt egy ilyen. Amikor kibontották a csomagot, akkor volt meglepetés, csak nem épp kellemes. A felháborodott édesanya levelét változtatás nélkül közöljük.
Kedves Promotions.hu! Szeretném, ha a levelemet megjelentetnék. Nagyon szomorú vagyok, hogy ezzel kellett karácsonykor foglalkoznom, de ha már néhány vásárlót megóvok a csalódástól, akkor megérte. Az történt, hogy a kisfiam hatalmas Star Wars rajongó, rajongó. Vannak Legói, könyvei, képregényei. Még karácsony előtt pár hónappal mutatott nekem egy Boba Fett figurát, amire nagyon vágyott. Amikor megláttam az árát teljesen elképedtem, forintba átszámítva nagyjából 100 ezer forint körül volt. Mondtam neki, hogy ezt most azonnal nem kaphatja meg, de beszéljünk róla.
Olvass tovább...
Egész évben jól teljesített, házi munka, szakkörök és szerencsére megengedhetjük magunknak. Meg is rendeltem a terméket, rendben meg is érkezett, de értelemszerűen nem bontottam ki, hiszen ez a fiam ajándéka volt. És ez volt a gond. Október végén már nálunk volt a csomag. Alig vártam az arcát, amikor kibontja az ajándékot, kameráztam is. Azonban a csomagolópapír csörgése után nem örömöt láttam, hanem könnyeket. Belenéztem a dobozba, mert nem értettem, hogy mégis mi baja lehet és akkor megértettem: több darabba volt törve a figura.
Olvass tovább...
A törött játék láttán én nagyon ideges, a fiam pedig mérhetetlenül csalódott volt.
Vigasztalhatatlanul sírt, én pedig azzal nyugtattam, hogy majd összeragasztjuk. Az estéből próbáltam kihozni a maximumot, de belül fortyogtam. Másnap azonnal reklamáltam a futárcégnél és a boltnál is, de mind a két helyen ugyanazt a választ kaptam. A futárcégtől udvariasan a bolttól kevésbé udvariasan megfogalmazva: két hónapja vettem át a csomagot, mégis mit gondolok? Azzal is meggyanúsítottak, hogy a kisfiam törte el és biztos így akarok másikat szerezni, illetve felhívták a figyelmet arra is, hogy hány éves kortól ajánlják (ez persze teljesen más volt, mint ami a honlapon fel volt tüntetve, de ez mindegy is, mert NEM ez történt). Valaki hibázott, ami miatt ezt a terméket így kaptuk meg. Nem érdekel, hogy a gyártó, a szállító, vagy a bolt, naponta több millió csomag érkezik külföldről, valószínűleg meg lehetett volna oldani, hogy ez ne történjen meg.
Olvass tovább...
A reklamáció nem ért célt, a magyarázat pedig nevetséges volt.
Én jeleztem, hogy elállok a pénzvisszatérítéstől, ha küldenek egy másik játékot, de ettől is teljesen elzárkóztak és azt szajkózták, hogy értsem meg, hogy ennyi idővel a rendelés átvétele után nem tudnak reklamációt elfogadni. Hihetetlenül mérges voltam, több mint 100 ezer forintot elköltöttem és szórakozhatok a pillanatragasztóval, ami nem is biztos, hogy eredményre fog vezetni. Most már lassan minden nap írtam nekik levelet, de már nem válaszolnak. Annyira felháborító, hogy valaki így visszaél valakinek a pénzével, arról nem is beszélve, hogy a gyerekem karácsonyi ajándékáról van szó, egy kisfiúnak tették tönkre a kedvenc napját az évben. A futárszolgálat a gyártóra mutogat, de ők is azt mondják, hogy kicsúsztam az időből.