promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Több ezer forinttal vert át a kasszás az önkiszolgáló pénztárnál, senki nem téríti meg a károm

Több ezer forinttal vert át a kasszás az önkiszolgáló pénztárnál, senki nem téríti meg a károm

Borítókép:  Profimédia/Illusztráció
Sztorik & Olvasói levelek
Kategória fejléc

Több ezer forintot buktam az önkiszolgáló kassza miatt.

Viktor is azok táborát erősíti, akiknek nem szimpatikus az, hogy a boltokban és egyre több helyen igyekeznek kiváltani az élő munkaerőt. Egyre több helyen fizethetünk már ilyen módszerrel, ami elvileg a vásárlókért van, gyakorlatilag rengeteg bosszúságot okoz. A hozzánk beérkező üzenetet változtatás nélkül töröljük:

Kedves Promo! Szeretném, ha megjelentetnétek a történetemet, mert baromira elegem van abból, hogy egyre több helyen rákényszerítenek engem az ott dolgozók munkájára. Nem kapok a boltoktól fizetést azért, hogy lehúzzam a termékeimet. Ráadásul elvileg ezeket ugye gyorskasszának hívják, na most nekem még kb sosem sikerült úgy kimennem a boltból, hogy ne jelzett volna valami hibát a gép és ne kellett volna kasszásra várnom, ami nem történik meg, ha eleve egy kasszásnál tudok fizetni.

Általánosságában elmondható, hogy az önkiszolgáló kasszák nem működnek.

Most viszont szintet lépett a boltok pofátlansága és én innentől nem vagyok hajlandó itt fizetni. Szokásos történet. Megyek, húzgálom le a termékeket, hosszú sípolás, beavatkozás szükséges. Nagy sóhaj, körbenézek, eltelik pár perc, jön a kasszás. Magyaráz valamit arról, hogy mit rontottam el, majd megkérdezi lehúzgálja-e a termékeket. 

Nem gondoltam, hogy átverés áldozata leszek.

Nem igazán figyeltem, de az feltűnt, hogy a gép többször sípolt, mint ahány termék volt, viszont siettem és amúgy is már nagyon ideges voltam. A nap végén mikor hazaértem kezembe került a blokk és teljesen ledöbbentem és ekkor lettem igazán idegbeteg. Rengeteg tételből több szerepelt a blokkon, min amit vásároltam.

Rövid gondolkodás után le is esett, hogy mi történt: a kasszás miközben lehúzta a cuccokat, rátette oda, ahol szintén van egy vonalkód leolvasó, szóval így egy terméket többször is be tudott húzni, amikor pedig arrébb tolta őket, akkor néhány megint becsippant.

A reklamációmra nagyon igazságtalan reakciót kaptam.

Másnap azonnal visszamentem és ott volt az a kasszás, akinél fizettem. Bár baromi bosszús voltam, de igyekeztem türelmesen elmagyarázni, hogy mi történt. Jeleztem, hogy melyikek a hibás tételek és kértem a pénz visszatérítését. Legnagyobb meglepetésemre azt mondta, hogy nem tudja ellenőrizni, hogy igazat mondok-e, ott helyben kellett volna jeleznem a hibát.

Emlékeztettem, hogy éppen ő húzta le tegnap a termékeket, de erre is volt válasza: nem gondolom komolyan, hogy ő emlékszik, hogy én miket vettem. Látszott, hogy semmilyen ész érvvel nem tudom őt meggyőzni és igazából kezdett az egész helyzet nagyon megalázó lenni, mivel már a többi vásárló meg dolgozó is rám figyelt, szóval kijöttem a boltból.

Tudom, bajlódhattam volna a fogyasztóvédelemmel, de utólag belegondolva, valóban nem tudom hogyan lehetne bizonyítani, hogy igazat mondok. Nekem ez volt a tanulópénz és ezentúl csak olyan helyeken vagyok hajlandó vásárolni, ahol biztosítanak olyan kasszást, aki odafigyelve húzza le a termékeimet és ezáltal nem bukok el egy rakás pénzt.