promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Imádják a magyarok a Vodafone utolsó karácsonyi reklámját, a legendás színészek mellett örök dallamok is felcsendülnek

Imádják a magyarok a Vodafone utolsó karácsonyi reklámját, a legendás színészek mellett örök dallamok is felcsendülnek

Borítókép:  Profimedia / illusztráció
Színes
Kategória fejléc
Promotions

Szacsvay László is feltűnik benne és a Queen ismert zenéjét is hallhatjuk.​

Még csak november eleje van, máris egyre több helyen láthatunk karácsonyi reklámokat, és bár régebben ezen még meglepődtünk, a boltokban is rég kinn vannak már a csokimikulások. Ez nem is véletlen, hiszen egyre korábban arra szeretnék ösztönözni az embereket, hogy kezdjék meg az ünnepi vásárlásokat.

Persze moroghatunk emiatt, de akár el is gondolkodhatunk azon: nagyon nem mindegy, hogy milyen reklámokat látunk nap mint nap. Ordítós, villogó, arcunkba tukmáló, egyetlen kifejezést ismételgető szörnyűséget, amitől rövid idő alatt felrobban az agyunk? Esetleg egy olyat, ami arra ösztönözhet, hogy közelebb forduljunk családtagjainkhoz? Nagyon nem mindegy, ugye?

A Vodafone már évek óta igyekszik karácsonykor olyan reklámokat készíteni, melyek szívhez szólóak és van mondanivalójuk. Az ideit - amiben egy Queen szám csendül fel - ezzel harangozták be:

„Vajon mire vágyik egy idős ember karácsonykor? Neki mást jelent a karácsony csodája mint egy gyermeknek? Egyáltalán jár ez a csoda 18 felett? Nézzétek meg ennek a különleges karácsonyi kalandnak a történetét, és amikor idősebb rokonaitoknak kerestek ajándékot, gondoljátok át, minek örülnének úgy igazán.”

Természetesen nem felejtették el megköszönni a legendás magyar szereplőknek sem a részvételt:

„Ezúton is köszönjük Oszvald Marikának, Szacsvay Lászlónak, Székely B. Miklósnak és Szacsvai Istvánnak, hogy segítettek nekünk megmutatni, hogy a karácsony csodája mindenkinek jár!”

Az utolsó karácsonyi reklám

Habár Vodafone név alatt ez lesz az utolsó karácsonyi reklám, remélhetőleg a hagyományt továbbviszik majd a névváltás után is. A 4iG Csoport ugyanis 2025. január 1-től a ONE márkanév alá vonja össze telekommunikációs szolgáltatásait, így a Vodafone Magyarország, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech lakossági és vállalati szolgáltatásai innentől kizárólag ezen a néven jelennek meg.

A szerdai bejelentés szerint a márkák kivezetése után ezek a cégek egységesen a One Magyarország Zrt. részeként működnek tovább, amely 2025 második felére Magyarország második legnagyobb távközlési vállalata lesz. Hozzátették ugyanakkor, hogy az arculatváltás nem érinti az ügyfelek szerződéseit és tarifáit, azok változatlanok maradnak, így egyebek között automatikus csomagváltásra nem kerül sor, az viszont szinte biztosra vehető, hogy a logó és így a reklámok is megváltoznak a közeljövőben.

Addig is azonban még itt a karácsonyi Vodafone reklám, a Breakthru dallamaival és Freddie Mercury szellemével: