Így hat ránk pszichésen a Temu, ezért képtelenek ellenállni sokan a manipulatív webáruház trükkjeinek
Olvass tovább...
Hiába reklamált, továbbra sem kapta vissza a pénzét.
Rengetegen használják az olcsó termékek virtuális boltjának alkalmazását, és bizony a vásárláshoz meg kell adni a kártyaadatokat, ami nem a legbiztonságosabb dolog, főleg ha az egy külföldi cégnél landol.
Különös kálváriájáról a Threads-en számolt be:
„A Temu levont a kártyámról 4170ft-ot 08.22-én.Többször rendeltem már tőlük, sose volt még ilyen. Felvettem a kontaktot az ügyfélszolgálattal. Első levél, full generic válasz, nem történt lopás, kb ennyi. Visszaírtam hogy »oké,akkor most csináljatok szépen egy alapos vizsgálatot a következő levél előtt és hagyjuk a bullshit 3 mondatos átlag válaszokat és írjátok meg mi történt, és hogy visszautaljátok«”
- írja a posztoló.
Olvass tovább...
„Második válasz: »nem történt lopás,és a visszautalás megtörtént.« Azóta se látom az összeget,majd 29-én lezárták a reklamációt. Az összeget azóta se kaptam vissza. Nyitottam most egy új ticket-et,újra leírtam hogy mi volt és hogy addig fogom nyitni a ticket-eket ezzel kapcsolatban amíg meg nem oldják, és hogy most voltam kedves utoljára úgyhogy essenek neki még egyszer. Úgyhogy vigyázni a Temuval, lopnak”
– fogalmazta meg felháborodott mondanivalóját.
Olvass tovább...
Persze egyből érkeztek segítő szándékú hozzászólások is, talán ez lehet rá a legészszerűbb megoldás:
„Nézd meg a Temu profilodban a rendeléseidet. Ez rövidre zár minden további kérdést. Ha nincs ott a rendeléseid között ilyen összeg, akkor képernyőfotóval reklamálj újra. Ha ott a rendelés, amit nem te rendeltél, akkor reklamáld meg emiatt. Utolsó megoldásként valóban lehet az, hogy ha mégis megérkezik a termék, visszakéred az árát”
– írta egy hozzászóló, a tanács pedig még sokaknak hasznos lehet a jövőben!