Dévényi Tibi bácsi nem akarta sírba vinni hatalmas titkát: Szécsi Pál és Domján Edit tragikus szerelméről árult el nagyon fontos részletet
Olvass tovább...
Minden ember legnagyobb félelme vált valóra a színésznővel, úgy elárulták, hogy többé nem találta meg a boldogságot.
A magyar film- és színháztörténelem egyik legnagyobb alakja volt Psota Irén, akiről végtelen tehetsége ellenére nem túl kedves feljegyzések láttak napvilágot. Nem volt az a klasszikus szépség és kecsesség, ami a korabeli színésznőket jellemezte, ám ennek ellenére is be tudott férkőzni a férfiak szívébe, karrierje pedig csodásan ívelt felfelé.
Összesen háromszor volt házas és szerelmi életében is, ahogyan a művészetben, hatalmas lánggal égett. Összesen három férje volt és egy életre elegendő története, ezért ezeket papírra vetette és könyv formájában hagyta rá az utókorra Szerelmeim, szerepeim és szemtanúk című alkotásában a színésznő legbelső valóságába láthatunk bele.
Olvass tovább...
Összesen három férje volt, mind különböző szakmából: első férje muzeológusként dolgozott. Második férje belsőépítész volt és bár nem ez a jellemző erre a foglalkozásra, mégis a korabeli megemlékezések szerint lábai előtt hevertek a nők, mindenki irigyelte sármját, amellett, hogy az egyik leggazdagabb magyarként tartották számon.
Tiltott határátlépésért bebörtönözték, majd szabadulása után békésen, titokban váltak el Psota Irénnel, azonban mindig élete szerelmeként emlékezett rá. Harmadik férje újságíróként dolgozott.
Olvass tovább...
Psota Irénhez köthető a magyar történelem egyik legnagyobb szerelmi csalódása is: öt évig élt párkapcsolatban Makk Károllyal. Minden nő rémálma vált valóra a hektikus idegrendszerű színésznővel: az esküvő napján hagyták faképnél az oltárnál. Már a nászinduló szólt és a pár éppen az oltárhoz lépdelt, amikor valaki megkocogtatta a vállát hátulról. Krencsey Marianne volt az. Leemelte fejéről a fátyolos kalapot, a kezébe nyomott egy lábas paprikás krumplit, majd Psota Irén helyére beállva végül ő mondta ki a boldogító igent.
Igen labilis nőnek írták le Psota Irént: egyszer nevetett, másszor sír, ekkor értelemszerűen az utóbbit tette. Első párkapcsolata sem végződött túl sikeresen: Seregi Lászlóba szeretett bele, aki bár elsőre nem találta őt szépnek, mégis megfogta benne valami és szerelem szövődött közöttük. A fiatal románcnak végül az vetett véget, hogy mindketten másik főiskolára mentek, így elengedték egymást. Seregi László később az Operaház koreográfusa lett.
Forrás: Story magazin