Elképesztő luxus Hajdú Péter lakásában? Leesik az állad a látványtól, íme az első videó
Olvass tovább...
Kiderült, mennyire sok pénzt keres Hajdú Péter a műsorával.
Hajdú Péter az ország egy legismertebb médiaszemélyisége. Miután elvégezte főiskolai tanulmányait, egykori iskolatársával, Tornóczky Anitával közösen alapítottak egy produkciós céget, és tévés műsorok készítésével kezdtek el foglalkozni. Hajdú Péternek a NÉVshowR hozta meg az ismertséget, amit mentorával, Dömsödi Gáborral vezetett.
Hajdú Péter később olyan műsorokat vezetett, mint az Esti Frizbi és a Frizbi, aztán a LifeTV és az Ozone TV csatornák vezérigazgatója lett. Egészen 2022 júniusáig töltötte be ezt a pozíciót, majd elindította a Frizbi TV YouTube-csatornát, ami a vártál nagyobb sikerrel fut azóta is. A már régóta jól ismert Frizbi mellett elindította a Beköltözve Hajdú Péterhez című talkshow-realityt, ami olyan nézettségi rekordokat döntöget, hogy jelenleg ez a produkció a csatorna zászlóshajója.
Hajdú Péter a Bors-nak mondta el, hogy hamarosan érkezik a Frizbi szezonzáró adása, ami elvileg igen nagyot fog szólni. Ezt követően egészen nyárig minden héten a Beköltözve című talkshow-reality lesz terítéken; ez persze nem azt jelenti, hogy a Frizbi-t tervezné elengedni. A médiaszemélyiség hozzátette, hogy csak ebben a szezonban 35 beköltözős adást készítenek el, hiszen a reklámozók gyakorlatilag sorban állnak náluk, illetve az állandó partnereik is jelezték, hogy több epizódot is szeretnének támogatni ebből a formátumból. Nemcsak a nézők és a reklámozók, de Hajdú is jobban szereti a talkshow-realityt csinálni, hiszen nem titkolja, hogy ezekkel az adásokkal elképesztően hatalmas pénzeket tud keresni.
„Maradjunk annyiban, hogy most jobban keresek, mint amikor vezérigazgató voltam és ez nem azt jelenti, hogy akkoriban nem kerestem jól. Sőt… Persze az is az újabb formátum mellett szól, hogy akár többórás adás is lehet egy-egy szárral eltöltött napomból és ez a YouTube szempontjából egy nagyon fontos tényező”
- nyilatkozott Hajdú Péter, aki ugyan nem árulta el, hogy mennyi pontosan a bevétele, de a Bors által megkérdezett szakértő elmondásai alapján könnyen ki lehet számolni a pénzt.
Olvass tovább...
A YouTube fizetési mechanizmusa ugyanis úgy működik, hogy minél hosszabb egy videó, annál jobb, hiszen annál többet fizetnek érte. Egy egyórás videóért nézőnként egy-másfél forintot fizetnek a készítőnek, míg egy kétórás videónál már két és fél forintot ér egy kattintás. Hozzá kell tenni, hogy nem elég, ha egy néző rákattint a videóra, és megnéz belőle 5 percet, vagy beletekerget; az a fontos, hogy minél tovább ott maradjon rajta, hiszen az eltöltött idő után jön a bevétel.
Tegyük fel, hogy akik rákattintanak Hajdú Péter egy-egy videójára, azok végig is nézik. Egy Frizbi-adás durván egy óra, míg egy Beköltözve-rész nagyjából kétórás. Hajdú Péter utolsó kettő beköltözős videóját több, mint 300 ezren nézték meg (a Stohl Andrással készült adást 169 ezren, az év végi részt pedig 139 ezren) - ha ezt felszorozzuk kettő és féllel, akkor Hajdú Péter elvileg 750 ezer forintot kapott csak a YouTube-tól ezért a két videóért. Januárban eddig három Frizbi-t raktak ki a csatornára, amikre összesen kb. 210 ezer megtekintés érkezett. Ha ezt megszorozzuk másféllel, akkor 315 ezer forintra jön ki.
Hamarosan érkezik a Frizbi-be a Való Világ egykori botrányhőse, VV Cristofel, aki többek között azt is elmondja, mi igaz abból, hogy korábban több barátnőjét is megverte. Hogy ez az adás valóban nagyon durva és ütős lesz, az alábbi beharangozó videó is bizonyítja: