Mindenki ledöbbent a MÁV bejelentésétől – hatalmas pénz ütheti a markod, ha bevállalod ezt
Olvass tovább...
A magyar vasút hálózatban történt változások és felújítási munkálatok már szeptember elején is rengeteg akadályba ütköztek, a második ütemben tovább fokozódik a szükségessé vált káosz.
Az első hullámban érkezett felújítási munkálatok, amely szeptember 4. és 14. közé estek, már így is rengeteg bosszúságot okoztak a vonattal közlekedőknek, ugyanis a pótlóbuszok befogadóképessége nem tudta ellátni az amúgy normál esetben a vasútat használók számát. Sajnos rengetegen elkéstek munkájukból és az iskolából is, ami nem feltétlenül volt jó pont a nebulóknak, de a jóérzésú pedagógusok szerencsére elfogadták az érthető indokot.
Ráadásul a Győr és Pápa közötti vonalnak már időszerűvé vált a korszerűsítése, itt csak a felújítás időintervallumának megválasztása nem volt szerencsés.
Október 27-től megkezdik a következő felújítási munkálatokat is, amely immáron mindkét vágányt érinteni fogja a Budapest–Győr–Hegyeshalom vonalon, ami teljes vágányzárral fog járni. A MÁV már előre elnézést kért az utasoktól a várható kellemetlenségek miatt és megköszönte az utasok türelmét is, ugyanis olyan munkálatokat fognak végezni, amelyet jelentős földmozgatással tudnak csak eszközölni. Ez nagyjából egy másfél kilométeres szakaszra vonatkozik.
Olvass tovább...
Ennek értelmében a felújítás teljes vágányzárt igényel, ami október 27-től november 17-ig tart majd.
"Mindkét vágány alatt, egy időben két-három méter mélyen a kivitelező elbontja a földművet. Ezt a stabilizációt biztosító munkálat és a pálya újjáépítése követi. A 140 km/h-s sebesség visszaemeléséhez elvárt minőségű pályaállapot csak így hozható létre" – írja a MÁV hivatalos közleményében.
November 18-tól pedig folytatják a vágány átépítését, amely előreláthatólag december 9-ig tart majd. Rengeteg türelelmre lesz majd szükség mind az utasok, mind pedig a MÁV részéről, de abban is minden érintett egyetért, hogy erre a korszerűsítésre már réges-réges szükség lett volna, hogy megkönnyítsék az utazók és a MÁV dolgozóinak életét is.
Olvass tovább...