Csak az üzletet látták Magyar Péterben? Furcsa dologgal lepték meg országjáró körútján
Olvass tovább...
Ez néhány drukkernél rendesen kiverhette a biztosítékot.
Nem először láthatunk meglehetősen zsibbasztó poénokat az Alditól, a legtöbbször azonban nagyon is eltalálják ezeket, melyekre amúgy a közösségi oldalakon is vevők az emberek. És hát a humor is olyan dolog, amivel vevőket lehet csalogatni a boltokba.
Csakhogy nem mindenkinek ugyanolyan a humora. Vagy csak szimplán nem szeretik, ha valami olyasmivel viccelődnek, ami a szívügyük. A foci pont ilyen, az ultrák pedig véresen komolyan veszik csapatuk hírnevét, a környék lojalitását a klubhoz, a címer és a mez tiszteletét.
Olvass tovább...
Idehaza a legnagyobb rivalizálás egyértelműen a Ferencváros és az Újpest között van, hosszú ideje megy az adok-kapok, nem csupán a pályán, hanem azon kívül is, a nagyobb balhéktól az ártatlan csipkelődésig a konfliktusok skálája szinte végtelen.
Legutóbb a lila-fehérek ultrái például azért nem mentek el a derbire, mert kiakadtak rajta, hogy azt az utolsó fordulóban, a Fradi bajnoki címét ünnepelve kellett azt megrendezni, hogy a legnagyobb riválisuk asszisztáljon az újabb aranyéremhez.
Ez most ugyan némileg ártatlanabb szituációnak tűnhet, de így is olaj lehet a tűzre. A Trollfoci kiszúrta ugyanis, hogy egy meglehetősen áthallásos üzenettel szeretné a ferencvárosiak figyelmét felhívni a portékájukra, ami nem mellesleg lila-fehér színekben pompázik.
Olvass tovább...
„Ez a lila hagyma Ferencvárosban is bajnok”
– áll az óriásplakáton. Persze a válasz sem maradt el, Újpesten is hasonló reklámmal borzolták a drukkerek idegeit.
„Ezt a zöldpaprikát még újpesten is csípik”
– így a másik plakáton.
Hogy mennyire válik be, az a plakátok állapotáról várhatóan hamarosan kiderül, és nem is adnánk különösebb ötleteket az Aldinak, hiszen szemlátomást elég jó marketingeseik vannak, de lilakáposztával és salátával is el lehetne játszani ugyanezt mondjuk a következő szezonban.