Hihetetlen bunkó beszólást kapott egy balatoni strand büféjében egy vendég, sokan teljesen kiakadtak rajta
Olvass tovább...
A magyar lány véletlen elhozott valamit, amit nem kellett volna, de egyből szólt, a reakció viszont kritikán aluli volt.
Húsz éve még azt hittük, hogy a jövő repülő autókat, hologramkoncerteket, meg csillagközi utazást hoz, helyette kaptunk TikTokot, arcszépítő filtereket a telefonunkra, meg önkiszolgáló kasszákat. Előbbivel jól elszórakoznak a fiatalabb generáció tagjai, utóbbi viszont elég sokakat idegesít, főleg az idősebbek közül, akik megszokták, hogy emberi kontaktussal is jár a vásárlás, nem csak egy gépnek nyomjuk oda a kártyánkat, ami köszönés és beszélgetés helyett csak csipog egyet.
Olvass tovább...
Akárhogy is, a Threads-en nemrég megjelenő történet főszereplője minden bizonnyal nem zárta szívébe a kasszát, vagyis nem is feltétlenül azzal volt a baj, hanem az üzlet dolgozóinak reakciójával:
„Tudtátok, hogy lopni járok a boltba? Na én sem”
– kezdte erős felütésével a posztoló, aki mint kiderült, hogy egy zacskót nem olvasott le véletlenül, amit jelzett is az egyik dolgozó – már ezt is bicskanyitogató módon:
„ »Nem ingyen van ám!« ( Nem is tudtam miről beszél) Odajön, átjavít, elnézést kérek, hogy figyelmetlen voltam. »Ja persze«, majd végig követ, míg ki nem léptem a kapun. Munkatársa megkérdezi mi volt: »Lopni akart de nem sikerült!« Na itt gurult el...mondom mi a tök? Elnézést kértem és jeleztem, hogy figyelmetlen voltam csak és természetesen kifizettem a zacskót! »Ja persze mert kényszerítettelek!« Megkérdeztem, hogy ugye tudja, hogy nem a fenekéből rángatott elő.…”
Olvass tovább...
„Itt már kiabált velem a kedves hölgy, hogy talán nem kéne lopnom....át akarták vizsgálni a cuccaim...mondtam, hogy rendben, de ha tévednek, akkor egyből kérem a panaszkönyvet! Itt érdekes módon elengedték ezt a vonalat”
– írta.