A Lidl elárulta, hány magyar termék van az áruházaik polcain
Olvass tovább...
Mindenki emlékezhet az előzményekre.
Szinte hihetetlen, de talán nem is olyan meglepő a 21. században, hogy óriási sikert ér el egy diszkontlánc azzal, hogy sajátlogós ruhadarabokat dob piacra. Mindenki emlékezhet arra, amikor a Lidl meglépte ezt, majd rövid időn belül lidlcipős emberekkel találkozhattunk szerte Magyarországon még bevásárlás közben is. Kezdetben pedig csupán viccnek indult az egész, nem gondolták komolyan. Minden április elsején kezdődött, és persze a naphoz mérten egy jó kis tréfának szánták, ám ők is meglepődtek, hogy mennyire komolyan vették ezt a tréfát a vásárlók Németországban. Így hamarosan már gyártásba is ment a piros-kék-sárga színekben pompázó cípő, kezdetben pedig nyereményjáték keretében sorsoltak belőle.
A ruhanemű kultikus darab lett, később volt olyan, ami 6700 dollárért talált gazdára az eBay-en.
Szóval annyira bejött a marketingötlet,
hogy neves influenszerek is beszálltak a Lidl-márkás ruhaneműk népszerűsítésébe.
Olvass tovább...
Később az IKEA is adott ki sajátmárkás termékeket, és most az ALDI is bejelentette, hogy saját logójával ellátott ruhákat dobnak piacra Magyarországon is, így pedig majd a héten már hozzá lehet jutni ezekhez a diszkontokban. És hogy mi kerül rá a repertoárra ALDI-s márkajelzéssel?
Pulcsi, zokni, papucs és cipő.
Így akik imádják ezeket, azok már az ALDI-ban is hozzájuthatnak sájátmárkás, sajátlogós ruhaneműkhöz.
Olvass tovább...
(via Napi)