
Percenként 72 darabot adott el belőle a Lidl, mennyiségi korlátozást vezettek be rá
Olvass tovább...
Szinte egyszerre került fel a polcokra egy termék, képtelenek dönteni a vásárlók.
A Lidl és a Spar mind hazai, mind nemmzetközi szinten kiemelkedő szereplői a kiskereskedelmi hálózatoknak. Évről-évre igyekeznek újabb termékeket kiadni és megtölteni a polcokat az aktuális akciókkal, amik minél izgalmasabbak, annál könnyebb megszólítani a vásárlókat. Mindkét üzletlánc hósszú ideje van jelen kis hazánkban és kiemelkedőek folyamatosan bővülő kínálatukkal. A boltok polcairól nemcsak élelmiszereket, de háztartási cikkeket és divatkiegészítőket is leemelhetünk. Habár a stratégiájuk különbözik, de a céljuk közös, hogy elérjék a széles vásárlói réteget és emellett olyan termékekkel álljanak elő, amelyek felkeltik a figyelmet és hűséget alakítanak ki a fogasztókban.
A Lidl például a ,, Szeretem a márkát" kampányával és az akciós termékekkel mindig képes volt a figyelem középpontjába kerülni.
Olvass tovább...
A vásárlóknál nagy népszerűségnek örvendtek az áruház színes műanyag poharai, ételtárolói és a kempingezéshez használt dolgai, mint például a hordozható grillsütő. Emellett sokan keresik fel az áruházat a prémium termékek miatt, például az időszakos, de minden évben megjelenő halloweeni és karácsonyi dekorációk, illetve nagy népszerűségnek örvendenek a kézműves csokik is, amiket rendszerint hamar elkapkodnak.
Olvass tovább...
A legkeresettebb termékei a konyhai eszközök és az exkluzív kínálat, főleg az elektronikai részleg terén.
@hanna..spam0 Lidl Lidl Lidl@Lidl Ireland @Lidl Northern Ireland @Lidl France @Lidl Belgium @lidlportugal @Lidl Polska @Lidl Italia @Lidl Slovensko #lidl #fyp #comment #stanleycup #like original sound - Lidl Slovensko
A Stanley kulacsok az utóbbi évek egyik legnagyobb dizájn- és funkcionalista sikerét érték el, különösen azok számára, akik egy stílusos, ugyanakkor praktikus termékből szeretnék elfogyasztani az innivalójukat, kávéjukat. A Stanley kulacsai híresek a hosszú távú hőmérséklet szabályozásról, rendkívüli tartósságukról és ikonikus megjelenésükről.
Azonban nemcsak a Stanley, hanem az olcsóbb, de hasonló funkcióval rendelkező alternatívák is nagy népszerűségre tettek szert.
A Lidl és a Spar felismerte ezt a trendet és mindketten piacra dobták saját kulacsaikat, amelyek dizájnjukban és funkciójukban is hasonlítanak a Stanley termékeire.
A Lidl a saját kulacsát 3.499Ft-ért kínálja, míg a Spar valamivel drágábban 4.999Ft-ért árulja szinte ugyanazokat a termékeket. Mindkét bolt igyekezett a piaci igényeket szem előtt tartva egy elérhető árat kínálni, mégis prémium minőséget biztosítani a vásárlóknak.