promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Több ezer forintot emelt a Spar, kiakadtak a vásárlók

Több ezer forintot emelt a Spar, kiakadtak a vásárlók

Borítókép:  Profimedia/Illusztráció
Élet
Kategória fejléc

Rengeteg vásárló szerint így esélytelen megkapni, amire vágynak.

A SPAR Magyarország egy dinamikus, ügyfélközpontú élelmiszer lánc, amely folyamatosan arra törekszik, hogy az áruházai ne csak hétköznapi bevásárlóhelyek legyenek, hanem különleges élményt nyújtó közösségi terekké váljanak. Széles körben elérhető helyszíneken várja vásárlóit, ahol kiszolgálás, minőség, ár érték arány és kényelmi szempontok mind egyaránt szerepet kapnak. A vállalat rendszeresen indít tematikus és szezonális akciókat, amelyekkel nem csupán kedvezményeket kínálnak, hanem valami pluszt is adnak, hogy kialakítsák az érzelmi kötődést: legyen szó táskáról, sajátmárkás termékről, játékról vagy épp kreatív élményről.

A Spar akciója ezúttal is betalált.

Ezúttal a SPAR egy különösen szórakoztató és a kreativitást előtérbe helyező hűségpromócióval érkezett: a "Minecraft - Fedezd fel a Minecraft világ titkait" címet viselő akció augusztus 14-től október-1 ig fut, és 8000 forintos vásárlásonként meglepetés Minecraft radírcsomagot ad ajándékba. Ebben egy vidám radír és egy hűségpont lapul, amely a promóció további részében újabb jutalomként érvényesíthető.

A radírok között összesen húszféle változat rejtőzik, tíz alkalmas ceruzavégre illeszthető formában, ami ideális lehet az iskolakezdéshez, így valódi izgalmat jelent a gyűjtés. A gyerekeket (és persze felnőtteket) egy különleges, 990 forint értékű gyűjtődoboz is várja, amely még kvízjátékot is tartalmaz, hogy a gyűjtés még játékosabb élmény legyen. A hűségpontok egy pontgyűjtő füzetben gyűlhetnek össze: négy pont felragasztása után kedvezményes áron bárki hozzájuthat a népszerű Minecraft karakterek, Steve, Creeper, Alex vagy Malac valamelyik plüssfigurájához, vagy egy praktikus mini telefontartóhoz, esetleg egy görgős táskához. A plüssök nemcsak bájosak, de sötétben világító archímzéssel készült részletekkel bírnak, míg a táskák 100 százalékban újrahasznosított poliészterből készültek, így támogatják a fenntarthatóságot is.

[[cikk2]]

De mi is az a Minecraft?

spar-akcio-matrica-gyujtes-maincraft-felhaborodas

A promóció nem csupán a gyerekek fantáziáját ragadja meg, hanem a vásárlás élményét is feldobja: a vásárlók egyszerre kapnak valami személyeset, a radírt és pontot és közben részt vehetnek egy izgalmas gyűjtő játékban. Az akció ráadásul messze túlmutat a kampányszerű próbálkozásokon, hiszen egy jól átgondolt, kreativitásra ösztönző, tartalmas élményt kínál, egyszerre ösztönöz vásárlásra és ad örömet.

A Minecraft maga egy globális léptékű videojáték jelenség, amelynek alapja a végtelen lehetőség: blokkokból építhetsz egyéni világokat, felfedezhetsz végtelen tájakat, és akár egyedül, akár barátokkal együtt építhetsz, kalandozhatsz vagy alkothatsz. A játék központi eleme a kreativitás, a közösségi élmény és az önkifejezés, mely értékek tökéletesen illeszkednek a SPAR kampány szellemiségéhez. A radírok, plüssfigurák és táskák mind egy olyan univerzumot idéznek meg a való világban, ahol a vásárlás játékká válik, a hétköznapok pedig valami különleges érzéshez kapcsolódnak.

Ez a promóció nemcsak a SPAR rutin akciói közé tartozik: itt valódi élmény keletkezik. A vásárlók közösen indulhatnak egy szórakoztató kalandba, miközben Minecraft kedvenceiket gyűjtik. Apró ajándékok, játékos gyűjtés, kedvezményes plüssök és táskák, mindez egy összetett, gondosan megalkotott, kreatív és fenntartható promóció keretében. A SPAR ezzel újra bizonyítja, hogy képes összekapcsolni a hétköznapok praktikumát a játékélménnyel és a közösségi értékkel.

Sajnos azonban a játékos matrica gyűjtésbe némi felháborodás is vegyült.

A Spar vásárlói közül sokan nehezményezték, hogy egyre feljebb kúszik az az összeghatár, amikor valami ajándékot kapnak, a 8000 forint pedig már sokaknak elérhetetlennek tűnik. Hiába az infláció és az emelkedő árak, mégis, a vásárlói visszajelzések alapján jobban örülnének neki, ha egy jóval alacsonyabb költéssel is elérhetnék az álomajándékot. Egyesen felidézték, mikor még egy-egy termék megvásárlásért is járt valamiféle hűségpont, valamint azt is, amikor 1000-2000-3000 forintért is hozzá lehetett jutni egy-egy értékesebb tárgyra beváltható matricához. Már csak azért is, mert sokan inkább gyakrabban járnak vásárolni, kisebb összegeket elkölteni, ők pedig így teljesen kiesnek a lehetőségből.

A részleteket ITT találod meg.