
Percenként 72 darabot adott el belőle a Lidl, mennyiségi korlátozást vezettek be rá
Olvass tovább...
A példátlan újításra megvolt az Aldi oka.
Az Aldi régóta a magyarok egyik kedvenc élelmiszerlánc boltja, naponta vásárlók ezrei választják a kis- és nagybevásárlás elintézéséhez. A termékek frissessége, a változatos termékkínálat és az állandó akciók mind-mind hozzájárulnak ahhoz, hogy számtalan visszajáró vevőt tudhatnak magukénak. Az üzletlánc nem csak Magyarországon képviselteti magát, hanem egész Európa szerte több országban is jelen vannak.
Olvass tovább...
A legtöbbet teszt jelleggel. Most azonban az Aldi egy sokak számára furcsa döntést hozott meg. Egyik boltjukban "belépőjegyet" szednek a vásárlóktól. Ez egy nagyjából 5000 forintnak megfelelő összeg (10 font, ami körülbelül 12 euró). Az üzletlánc megjegyezte, hogy az összeg nem kerül levonásra, csupán zárolják azt a vásárló számláján. Az összeg akkor kerül zárolásra, amikor a vásárló belép a boltba: amennyiben vásárol valamit, akkor ez az összeg levonásra kerül a vásárlás végösszegéből, ha pedig vásárlás nélkül távozik, akkor ez az összeg hamarosan visszakerül a számlájára.
Olvass tovább...
Ezt az Aldi egy olyan boltjában vezette be, ami igazi, 21. századi élelmiszerbolt: kamerarendszer figyeli a megvásárolt árukat és mesterséges intelligencia ellenőrzi, hogy pontosan mi került a kosárba, így nincs hagyományos értelemben vett pénztár. Ezzel az intézkedésekkel a bolti lopásokat szeretnék mérsékelni. Egyelőre egy Nagy-Britanniában található boltban próbálták ki a jegyrendszert, ahogy itt található ilyen műszaki felszereltségű bolt is, kérdés, hogy terveznek-e ilyesféle újítást más országban is.
A vásárlóknak egy dologgal akadt probléma: többen aggódtak miatta, hogy a visszautalás (vagyis amíg a pénz visszakerül a kártyájukra), sok időt vesz igénybe, ezt az áruház pedig meg is erősítette:
„A banktól függően több napig is eltarthat, mire a zárolás megszűnik, és az összeg újra elérhetővé válik a számlán.”
Magyarországon is vannak az Aldinak igen különleges húzásai, a humoros reklámok mellé egy minisorozatnak is beillő, humoros kis epizódokkal promótálják az áruházat és a termékeket:
@aldi.magyarorszag Te megérted a Gen Z egymással való kommunikációját? #aldi #áruház #bevásárlás #munkahely #munka #élelmiszer #egészséges #alapanyag #olcsó #étel eredeti hang - ALDI Magyarország
Olvass tovább...
Forrás: tn.nova.cz, parameter.sk