
Megérkezett a boltokba a Lidl teljesen új árukészlete, veszélyes finomság is rejlik a polcokon
Olvass tovább...
Pánikba estek a vásárlók, a Lidl azonnal reagált.
A Lidl az egyik vezető élelmiszerlánc Európa szerte: az olcsó árak és a jó minőség garantálják azt, hogy a vásárlók napról-napra visszatérnek a boltjaikba. A Lidl igyekszik extra szolgáltatásokkal is motiválni a vásárlási kedvet: tematikus heteivel mindenki asztalára eljuttat olyan egzotikus fogásokat, amiket más boltok polcain nem találunk meg. A saját márkás termékei is igen kiválóak a boltnak: ezeket mérsékelt áron adják, kedvező kiszerelésben és bőven felveszik a versenyt a drágább, ismertebb márkákkal is, valamint applikációval és pontgyűjtéssel is igyekeznek a vásárlók kedvében járni.
Olvass tovább...
Így történt az is, hogy az egész világot letaroló dubaji csokoládé bizniszbe is beszállt a német áruházlánc. A Lidl jó előre jelezte, hogy mikortól lehet majd megtalálni a különleges édességet a boltjaik polcán, a beharangozó pedig jól sikerült és bejött a bolt számítása: a legtöbb helyen üres polcok sorakoztak a roham után, nagyon hamar készlethiányossá vált a termék. A magyar boltokban a pisztáciából, csokoládéból és kadayif tésztából álló egzotikus finomságot 2399 forintért árulták, ami kedvező árnak számított a többi bolt kínálatához képest.
lidl-mennyisegi-korlatozas-keszlethiany-dubaji-csoki
Olvass tovább...
Angliában ugyanis tömegével vásárolták a csokoládékat: országszerte a Lidl 72 darab dubaji csokoládét adott el percenként, ami egy hihetetlen szám, főleg, hogy nem egy alapélelmiszerről van szó. Annak érdekében, hogy mindenkinek jusson a termékből, mennyiségi korlátozást vezettek be: fejenként összesen két darab dubaji csokit lehet vásárolni. Az üres polcokat látva pedig kétségbee estek a vásárlók: de a Lidl mindenkit biztosított arról, hogy hamarosan újabb szállítmány érkezik mindenki kedvenc édességéből.
A Lidl válaszát ebben a videóban nézheted meg: