promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Készlethiány a Sparban, nyitás után néhány perccel elkapkodták a terméket

Készlethiány a Sparban, nyitás után néhány perccel elkapkodták a terméket

Borítókép:  Profimédia/Illusztráció
Belföldi hírek
Kategória fejléc

Ez lehet minden idők  egyik legnépszerűbb terméke, zúgolódnak a vásárlók, akiknek nem jutott.

Az egyik legnépszerűbb hazai bolthálózat a Spar, ami igyekszik folyamatosan frissíteni a termékkínálatot. Jó néhány együttműködés révén igen különleges termékek is eljutnak a boltokba: az első boltok között sikerült beszerezniük a dubai csokit és az angyalhaj csokit is, de kapható náluk dubai csokoládés üdítő, illetve megtalálható náluk az óriási őrületet kiváltó csokoládés és vattacukros poharas tészta is, ami hatalmasat ment a közösségi médiában.

Nem meglepő, hogy a népszerű italt, a Prime-ot is forgalmazzák, amelyből most egy limitált kiadást hirdettek meg.

Az egyik legkeresettebb üdítőital márka egy egyedi, Barcelonás kiadással gazdagította a kínálatot, amit a Spar meg is hirdetett. Az üdítőre hatalmas volt a kereslet, olyannyira, hogy több boltban már nyitás után nem sokkal üres boltok fogadták a vásárlókat. A közösségi média csatornát elárasztották az elégedetlen kommentek: nem elég a készlethiány, több Spar nem is kapott a termékből. Volt, aki három boltot is végigjárt és egyikben sem kapott a limitált kiadású üdítőitalból.

Magyarországra 2024-ben érkezett meg az Amerikában is hihetetlen népszerűségnek örvendő üdítőital.

A Prime egy 2022-ben indított üdítőital-márka, amelyet két népszerű influenszer, Logan Paul és KSI alapított. A márka gyorsan világszerte ismertté vált, különösen a fiatalok körében, köszönhetően a közösségi médiában folytatott intenzív marketingkampányoknak és a sportvilágban kötött szponzori megállapodásoknak.

A Prime kínálatában többféle ital található: hidratáló sportitalok (Prime Hydration), energiaitalok (Prime Energy) és italporok. A sportitalok 10% kókuszvizet, elektrolitokat (nátrium, kálium), BCAA aminosavakat, B-vitaminokat és antioxidánsokat tartalmaznak. Ezek az italok cukormentesek, koffeinmentesek és körülbelül 20 kalóriát tartalmaznak palackonként.  A Prime sikerének egyik kulcsa a hatékony marketingstratégia, amely a közösségi média erejére és a sportvilágban való jelenlétre épül. A márka szponzorálja többek között az Arsenal, a Barcelona és a Bayern München futballcsapatokat, valamint a UFC-t, ahol hivatalos hidratációs partnerként van jelen.

Magyarországon a Prime italok 2024 elején jelentek meg a Müller üzleteiben, és később a Spar és Interspar hálózatában is elérhetővé váltak. Az árak azonban jelentősen magasabbak, mint az Egyesült Államokban: míg ott egy palack körülbelül 1,88 dollárba kerül, addig Magyarországon az árak 1500 forint körül mozognak, de korábban akár 6000–8000 forintot is elkértek egy palackért. Ez az árkülönbség részben az importköltségeknek, a korlátozott elérhetőségnek és a termék iránti magas keresletnek köszönhető. 

@hejaszabolcs Hirdetés I Ha te is szeretnéd beszerezni a limitált FC Barcelona PRIME-ot Május 29-től, azaz csütörtöktől megteheted a Spar és az Interspar üzleteiben. Vadászd le amíg van! #szponzorálttartalom #spar #sparmagyarorszag #prime #primebarcelona #limitaltkiadas @SPAR Magyarország eredeti hang - Szabolcs Héja

Forrás: Forbes.hu