
Egy pofátlan vásárló egy egész Pepco boltot a földbe állított, majdnem 30 ember várakozott miatta a kasszánál
Olvass tovább...
Ezzel az első lett a boltok között.
A Lidl neve ma már szinonimája az olcsó, kényelmes vásárlásnak. A diszkontáruház lánc igyekszik mindenben piacvezetőként viselkedni és folyamatosan monitorozza a vásárlói visszajelzéseket és igekszik minden felmerülő igényt kielégíteni, ha pedig valamivel többeknek, hosszabb távon problémája van, akkor javítani azt.
Olvass tovább...
Mondhatni, hogy Magyarországon szinte kudarcnak is nevezhetnénk az önkiszolgáló kasszák bevezetését: soha nem látott zúgolódás tört ki miatta és bár ma már a mindennapjaink része az elvileg gyorsabb fizetés miatt bevezetett technika, mégis sokan a mai napig mérgelődnek miatta. A legggyakrabban visszatérő indokok között szerepel, hogy valaki a bolti alkalmazott munkáját végzi el ingyen, de gyakran problémát jelent a nem jól bekalibrált mérleg is, ami egy kisebb súlyú tárgyat nem érzékel, ebben az esetben pedig meg kell várni egy ott dolgozó segítségét.
Olvass tovább...
Most a Lidl úgy döntött, hogy az egyik ilyet kiiktatja és ezentúl már nem kell az életkor ellenőrzés miatt személyesen odafáradnia egy dolgozónak, ugyanis erre már távolról is lesz lehetőség. Ezzel az újítással szeretnék meggyorsítani a fizetési folyamatokat, mivel nem ritka, hogy valaki alkoholt vásárol a boltjukban.
Az új technikát egyelőre Litvániában vezették be, de eddig igen nagy elégedettség övezi, így nem lenne meglepő, ha hamarosan hozzánk is elérne ez az informatikai fejlesztés, amivel nem csak az alkoholt, de a ma már életkorhoz kötött energiaitalt is könnyedén megvásárolhatjuk. A bolt litván képviselői szerint a vásárlók és a dolgozók is örülnek:
,,Ez nemcsak a vásárlók, hanem az alkalmazottak számára is kényelmes, több idejük van a vásárlók gyors és kényelmes kiszolgálására."
Olvass tovább...