promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Egy pofátlan vásárló egy egész Pepco boltot a földbe állított, majdnem 30 ember várakozott miatta a kasszánál
Borítókép:  Profimedia/Illusztráció
Helyi Hírek
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Szomorú eseménynek lehettek tanúi azok, akik tegnap a Corvin pláza Pepco-jában próbáltak vásárolni.

A délelőtti órák folyamán tértem be vásárolni a Pepco-ba, ami nekem nagy kedvecem egyébként, szeretem a termékeiket és gyakran vásárolok ott. Az árakkal meg vagyok elégedve, a termékek minősége ár érték arányban jó, bár én tudok varrni, így ha valami elszakadna általában megjavítom, nem megyek vissza cseréltetni.

Tehát tegnap a Corvin plázában volt dolgom, így az ottani Pepco-ba tértem be, ahol most a legtöbb termékre 50 százalék kedvezményt adnak, amik az olcsó árakat nézve így már szinte ingyen vannak. Vásárlóból amúgy is rengeteg szokott lenni, így elképzelhetitek, hogy mekkora fejetlenség volt.

Már a sorban álltam, ami normál esetben rendben szokott haladni, azonban a kasszánál egy hölgy 4 darab füzetet vásárolt meg és mindenképp szüksége lett volna a 4 darab füzetről Áfás számlára. A szegény kasszás hölgy, aki egyébként végig udvarias, tisztelettudó és alázatos maradt, ezt nem tudta teljesíteni, mivel nem régóta dolgozott az üzletben.

Kasszásért csengetett, azonban a bolt egész személyzete egyszerre ment el dohányozni és senki nem tudott a segítségére sietni.

Itt a bolt hibázott. A következőnél azonban szerintem a vásárló, aki az egész sort feltartotta. Mivel összesen négy darab füzetet vásárolt, nagyjából 2000 Forint értékben és mögötte nagyjából 30 ember állt, sokan kisgyerekkel, több idős ember is, így én az ő helyében elengedtem volna a témát, elköszönök, sok szerencsét és támogatóbb kollégákat kívánok, majd kimegyek a boltból.

Nem ám ez a tudatos vásárló, aki nem kevesebb mint 30 percig váratta a mögötte sorban álló rengeteg embert és a végsőkig kitartott.

Irigyelem ezt a fajta hozzáállást, mivel a mögötte "Nyissanak már egy új sort!" kiabáló emberek, a síró gyerekek, és a szép sorban kisétáló nagymamák, akik nem tudtak ennyit egy helyben állni sem zökkentették ki.

Végül az ügyet nem sikerült megoldani és a pénzügyileg precízen tervező vásárló megadta magát, nagy duzzogva pedig kiment a boltból.

Kedves Pepco (vagy bárki más, aki vett már fel alkalmazottat, vagy tervezi): sose hagyjátok ott az új embert egyedül, mert rettenetes érzés betanítás alatt ennyire magadra maradni egy ilyen feszült helyzetben. És kedves vásárlók! Próbáljunk segíteni egymásnak és ilyen esetekben engedjük el azt a pár forintot, ha ezzel nagyjából 30 embernek teszünk vele jót.

Köszönöm.

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás