promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Így ver át a Pepco és a KiK - feldúlt magyar vásárlók beszámolója

Így ver át a Pepco és a KiK - feldúlt magyar vásárlók beszámolója

Borítókép:  Illusztráció / Profimedia
Élet
Kategória fejléc

Feldúlt magyar vásárlók meséltek arról, hogyan verte át őket a Pepco és a KiK.

A napokban megjelent egy cikkünk, amiben dühös magyar vásárlók panaszkodtak a Lidl-ről. A beszámolók arról szóltak, hogy milyen módon károsította meg őket a bolt, bár hozzá kell tenni, hogy amiről ők írtak, az nem feltétlenül a Lidl hibája.

Cikkünk megjelenése után rengeteg levelet kaptunk olvasóinktól, amikben ugyancsak különféle átverésekről, lehúzásokról írtak. Most azonban nem a Lidl-vel, és nem is úgy általánosságban véve az élelmiszerboltokkal kapcsolatban hoztunk vásárlói beszámolókat, hanem két olyan diszkontláncról, amik a magyarok körében is népszerűek.

Az alábbiakban egyéni beszámolókat olvashattok, a Promotions szerkesztősége nem kíván állást foglalni az ügyben!

Először jöjjön egy történet a Pepco-ról! Mint köztudott, a boltok karácsony után komoly akciókat, leértékeléseket hirdetnek meg. Az ember azt gondolná, hogy ilyenkor az üzletek tényleg alacsonyabb áron próbálnak túladni a termékeken, mint amin az ünnepek előtt kínálták. Nos, az alábbi vásárlói beszámoló alapján ez nem így van:

„PEPCO ÁTVERÉS! Karácsony után azt mondta a pénztáros hölgy, hogy a túl nagy vásárlói forgalom miatt még nem volt idejük átárazni a termékeket az új árakkal.Tegnap vásároltunk egy retrós kis autót, ami a dobozon 1550 ft,de a pénztárnál már 1900 ft volt. Így kell szisztematikusan átverni és lehúzni a vásárlókat folyamatosan. Két hónap alatt sem volt idejük újracimkézni a termékeket. Amúgy ez bevált szokás ennél a cégnél országosan, ahogy olvastam a netten, sokan panaszkodnak, mert ugyanígy jártak”

(Fotó: Facebook)

A Pepco vásárlói egyébként sokszor tapasztalják azt, hogy egy megvásárolt terméknek magasabb ár van feltüntetve a blokkon. Egy hölgy az alábbiakat írta a közösségi médiában:

„Idáig türelmes voltam, de most telt be az a bizonyos pohár! Sokáig gondolkodtam rajta, hogy tud nyereséges lenni egy olyan cég, ami ennyire fillérekért árul, még ha kínai dolgokat is. A válasz számomra nem az árrésben keresendő, hanem abban a mentalitásban, amit többedszerre tapasztalok a Pepco boltjaiban, bizton kimerem jelenteni, hogy már sportszerűen próbálják átverni a vásárlókat. Nem először - de garantáltan utoljára - fordult elő velem az alábbi eset: fizetés után a blokkot ellenőrizve rendszeresen magasabb árat fizettetnek, mint ami a terméken szerepel! A múltkor 4 temékből 3-mal így jártam! Ma ismételten belefutottam egy 210 Ft-os ragtapaszba, amit 230 Ft-ért blokkoltak. Mikor szóváteszem - megjegyzem először nekem is kellemetlen, mert 50-100 Ft-ért nem szívesen balhézik az ember - hívják az irodából a létező legalacsonyabb IQ-val rendelkező kolléganőt, aki MINIMUM 20 perces ide-oda papírtöltögetés, visszaáruzás után nagy nehezen visszafizeti a különbözetet. Ma is így jártam! Azonnal észrevettem fizetés után, jeleztem is, de már jöttek a visszaárus mesével....... ki a fenének van 20 perce egy 20 Ft-os különbözetet kivárni? Nyilván rengetegen észre sem veszik a pár tíz-száz forintos átverést, akik pedig mégis, azok sem valószínű, hogy türelmesen kivárják a csigatempójú visszafizetést! Nem vagyok anyagias, de nagyon utálom, ha hülyének néznek! Miért nem lehet a kasszás hölgynek ellenőrizni az árakat? Ja igen, biztosan a véletlen csúfos játéka ez, de érdekes módon MINDIG a vevő kárára! És azt nekem senki ne mondja, hogy MINDEN alkalommal!”

Most pedig következzen egy beszámoló - ezúttal a KiK-ről: a vásárló megmutatta, hogy a leértékelt termékek sokszor többe kerülnek akciósan, mint eredeti áron:

„A mostani KiK-es akció, hogy 20 százalék csak mutatom mekkora átverés...”

- írta a feldúlt magyar nő.


(Fotó: Facebook)

Ha nektek is van hasonló történetetek, ha nektek is vannak ehhez hasonló, vagy egyéb típusú, felháborító tapasztalataitok valamelyik üzletből, akkor küldjétek el nekünk az info@promotions.hu e-mail címre.