promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Furcsa plakát jelent meg Budapest utcáin, egy férfi nagyon rosszat csinált

Furcsa plakát jelent meg Budapest utcáin, egy férfi nagyon rosszat csinált

Borítókép:  Profimédia/Illusztráció
Belföldi hírek
Kategória fejléc

Csúnya lebuktatást ígér a plakát.

Néhány napja egész Magyarországot letarolta az a videó, amiben egy titokzatos valaki kihelyez egy QR kódot egy oszlopra, a felirat pedig a következő:

Bence nem kellett volna megcsalnod!

Itt vannak a képek bizonyítékként.

Mivel a Bence az egyik leggyakoribb fiúnév, így sok sumákoló fiúnak rándulhatott görcsbe a gyomra kis hazánkban.

A Budapesti plakát QR kódját rengetegen beolvasták.

A videó alatt rengetegen kérdezgették a plakát helyét, azonnal beindult a katasztrófaturizmus. Volt, aki kimerevítette a kódot, hogy az otthona kényelméből olvashassa el, de összességében mindenkit egy dologra volt kíváncsi: mit csinált Bence és milyen bizonyítékok vannak a csalfaságára?

A megcsalás minden esetben nagyon csúnya dolog, éppen ezért olyan, hogy kellemes lebukás, nem létezik. De az minden félrelépő legnagyobb félelme, hogy nagy nyilvánosság előtt szégyenítik meg, vagy járatják le, így nem csak a felesége és a családja, hanem a szűkebb tágabb ismeretségi köre előtt is nyilvánvalóvá válik, hogy bizony nem volt hűséges.

Tinifilmek, klipek visszatérő eleme ez, mert két dologra is alapoz az emberi természetben: az általánosan elfogadott közerkölcsre és társadalmi megítélésre, miszerint a rossz elnyeri méltó büntetését, másrészt arra a fene nagy kíváncsiságra, ami bennünk él mások szerencsétlensége iránt.

A kommentszekció teljesen elszabadult, sokan azonban a videó egyik szereplőjének viselkedését kezdett taglalni: még pedig aki szelfizett a QR kóddal. Talán Ő Bence? Éppen az exének írt, hogy ezt nem kellett volna? Sajnos válasz nem érkezett az égető kérdésre.

Aki azonban egy szaftos sztorit vár csalódni fog, de közben mégsem:

Szegény Bence rosszhírbe hozatalával és a megcsalás belengetésével egy étteremre szerették volna felhívni a figyelmet: a QR kódot megnyitva ugyanis a Ramenka nevű étterem ajánlata jön be. A kihelyezett írás és a kíváncsi emberek felpaprikázása tehát egy zseniális reklámfogás, ami nagyon úgy tűnik, hogy bejött: sokan most ismerték meg a magát japán ízek ízvilágával hirdető éttermet.

Miért írtam, hogy nem csalódás ez az egész?

Mert a videó vége azzal zárul, hogyha a lefotózott screenshotot bemutatjuk az étteremben, akkor bizony a hely vendégei vagyunk egy ingyen ramenre, a plakát kihelyezésétől számított egy héten keresztül. A marketing csillagos ötös és a néhány ingyen tányér leves meg a hírverés pont elég lesz arra, hogy bővítsék a törzsvendégeik listáját, akiknek a helyről ezentúl a jó ízek, a kellemes kiszolgálás és az éles észre valló reklámfogás jut majd eszükbe.