promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Vissza kellett küldeni egy Ryanair-es gépet Budapestre, egy magyar családdal is iszonyatos kellemetlenség történt

Vissza kellett küldeni egy Ryanair-es gépet Budapestre, egy magyar családdal is iszonyatos kellemetlenség történt

Borítókép:  Unsplash / illusztráció
Belföldi hírek
Kategória fejléc
Promotions

Elképesztő probléma miatt nem kapták meg a csomagjaikat az utasok.

A fapados légitársaságok évtizedek óta kedvező árú jegyeikkel csábítják az utasaikat, ám az elmúlt években megszaporodtak körülöttük a botrányok és a bonyodalmak, ami sokak számára keserűvé teszi az utazást.

Ezúttal is egy magyar család került meglehetősen kellemetlen helyzetbe, hiszen még a babakocsijukat sem kapták meg, és egy apartmanban ragadtak mindenféle további információ nélkül:

„A mai napon utaztunk Algheroba Budapestről. A gép leszállása után jelezték, hogy nem tudják kinyitni a repülő csomagterét így várnunk kell, majd kb 1 óra várakozás után szóltak, hogy a gép visszarepült Budapestre és ott próbálják kinyitni a csomagteret. Felvették mindenkinek a reklamációját a csomagokkal kapcsolatban és elkérték mindenki tartózkodási helyét, a szállítás miatt”

- írta Redditen a posztoló.

„Esetleg valaki járt már hasonlóképpen? Kisgyerekkel utaztunk, minden ruhánk ami a hétre kell a bőröndökben van, valamint a babakocsink sincs meg. Ilyenkor 1 napon belül várható a csomag kiszállítása? Aki esetleg átélt már hasonló helyzetet tudna kérem infót adni? így most a szállást sem merjük elhagyni, mert mi van ha akkor hozzá”

– tette hozzá.

Mint a kommentek között megírták, a problémás ajtót néhány órán belül kinyitották, így azóta már megkapta csomagjait a család, igaz, hogy nekik kellett kimenniük érte a reptérre, mivel nem volt „kapacitás” kivinni azt.

Ahogy azt egy másik hozzászóló megírta, ilyen esetben célszerű kártérítést kérni, pláne abban az esetben, ha jóval hosszabb ideig nem kerülnek elő a csomagok:

„3 hónapra utaztam Amerikába amikor elhagytak a bőröndöm. Szó szerint az összes cuccom benne volt, végül 12 nap után sikerült utánam küldeniük, ugyanis valahogyan Ausztráliában kötött ki a csomagom. Szóval még egész jól jártatok. Mindent kellett vennem magamnak, ruhák, tusfürdő, stb.. viszont egy szó nélkül visszatérítették az utolsó centig az összes befotózott blokkomat, egy nyomatékosabb emailt írtam, amiben kihangsúlyoztam, hogy jelentős anyagi kárt okoztak nekem ezzel”

– fogalmazott.

Ilyen helyzetben valóban jó ötlet minden egyes blokkot eltenni, és vagy a biztosítónál, vagy a légitársaságnál kopogtatni. Volt olyan is, aki a smarttaget/airtaget ajánlotta, amivel nyomon lehet követni a csomag tartózkodási helyét, és bár az elkavarodást ezzel sem lehet elkerülni, legalább tudjuk, ha biztonságban van a csomag. Mindazonáltal érdemes tájékozódni, hogy az adott légitársaságnál engedélyezett-e a használata.