
Gyanúsan ismerős az új Dacia, le sem tagadhatják mi volt a minta
Olvass tovább...
Éppen kezdték megszokni az egzotikus nevű márkát, mire leváltották a nevét.
Aki új autót készül venni, az jobb ha felkészül, könnyű elveszni a különböző márkanevek világában, főleg mióta egyre több távol-keleti modell özönlött be az európai piacra. Néhány éve még sehol nem voltak a BYD-k, a Dongfengek, Jaecoo-k, mostanra azonban már megkerülhetetlen szereplői a piacnak.
Persze korábban is voltak már furcsa nevű márkák, amik valahogy nem igazán ragadtak meg a közvéleményben, kivéve egyet, ami már évtizedek óta jelen van a magyar piacon, ez nem más, mint a Ssangyong.
Olvass tovább...
Régebben nem lehetett vádolni azzal a dél-koreai márkát, hogy szépségdíjas modelleket gyártottak, ám rendre megbízható és főképp kedvező árú autókkal rukkoltak elő, és aki egy terepre való, vagy családi málhás típust keresett, az könnyen megtalálhatta a számításait a márkánál.
Az SUV-divat a lehető legjobbkor jött a Ssangyong számára, a Tivolival, a megújult Korandóval, valamint a két nagyágyúval, az új Torressel és a jól ismert Rextonnal, illetve a pickupok piacán feltűnő Musso Granddal olyan palettát villantottak, ami furcsa márkanév ide vagy oda, áttörte a magyarok ingerküszöbét és ma már egyáltalán nem is tűnik olyan idegennek a Ssangyong.
Olvass tovább...
A névváltást egyébként nem feltétlenül csak azért lépték meg, hogy az európai fülnek is kellemesebb legyen, hanem mert a dél-koreai KG Group felvásárolta a Ssangyongot és KG Mobility-ként folytatja tovább a jövőben - írja az Autónavigátor.
Innen jött a KGM, az Actyon pedig már ezt a márkanevet viseli, és bár elvileg a sárkányos logón nem változtattak, az új modellen ez nem tűnik fel, de még az új márkanév is alig. A későbbiekben vélhetően finomhangolnak ezen, mindenesetre a baráti ár-érték arány marad, mint ahogy az is biztos, hogy továbbra is az SUV-szegmenst erősíti majd a márka.
Ilyen az új KGM Actyon, nem egy lesajnálni való autóról van szó, ezt már a Ssangyong esetében is tudtuk: