promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Itt az új Vissza a jövőbe rész, a 86 éves doki is szerepel benne, ezért készítették a kisfilmet

Itt az új Vissza a jövőbe rész, a 86 éves doki is szerepel benne, ezért készítették a kisfilmet

Borítókép:  Profimedia / illusztráció
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc
Promotions

Alig pár perc, de rengetegen vártak erre a pillanatra.

37 éve már, hogy Magyarországon bemutatták az első részt, a Vissza a jövőbe pedig azóta valóságos kultfilm lett nem csupán nálunk, hanem szerte a világon. A nagy sikerű filmet két folytatás követte, melyek bár nem voltak olyan sikeresek a kasszáknál, mint az első epizód, Marty és a Doki kalandjai ezekkel együtt váltak teljessé.

Ahogy teltek az évek, a rajongók szinte követelték, hogy legyenek újabb részek, ám Robert Zemeckis rendező egyszer és mindenkorra leszögezte, ne reménykedjenek a folytatásban, hiszen Michael J. Fox nélkül értelmetlen belevágni.

A trilógia egykor kölyökképű főhősén sajnos mostanra már teljesen elhatalmasodott betegsége, a Parkinson-kór miatt pedig már évekkel ezelőtt visszavonult a színészettől. 2015-ben azonban Jimmy Kimmel showjában még egyszer utoljára magára öltötte legendás dzsekijét, és a Dokival együtt, egy DeLorean társaságában szórakoztatták a közönséget.

Christopher Lloydot ugyanakkor többször is láthattuk Dokiként, rövid snittekben, és bár felette is elszállt az idő, 86 évesen újból kaphattunk egy kis darabkát a Vissza a jövőbe univerzumából, méghozzá a DeLorean Labs jóvoltából.

Így lehet időkapszulánk

A jelenet egy időkapszulát reklámoz, amit a DeLorean Labs digitális és fizikai formában is elérhetővé tesz, és amelyek decemberben egyszerre nyílnak ki. Ezekben mindenféle nyeremények helyet kapnak majd, többrk között cipők, ruházatok, belépőjegyek, illetve a fődíj egy elektromos DeLorean és 300.000 dollár.

Az időkapszulák ingyenesek, de limitáltak, összesen 8800-at sorsolnak ki a jelentkezők között, az utolsó forduló november 18-án lesz, szóval még szerencsét lehet próbálni. A szabályzat és az igénylés menete ezen az oldalon olvasható. A DeLorean Labs kissé homályos elképzelését is hirdeti az akcióval, melynek célja legfőképp a közösségépítés és a márka feltámasztása, méghozzá olyan módon, ami tovább írja a DMC legendáját.