Mágnest tett a bébiétel fölé az édesanya, üvöltve hívta fel a gyártót
Olvass tovább...
A vevő nem bírt megszólalni a döbbenettől, leüvöltötték a haját is.
Alig két napja, hogy már 2025-öt írunk, de ennyi idő is elég volt ahhoz, hogy valakivel egy igen kellemetlen incidens essen meg. A Hajdú-Bihar vármegyei kisboltban olyan minősíthetetlen hangnemben beszéltek a vevővel, ami szinte elképzelhetetlennek tűnik a mai világban. A panaszos vevő levelét változtatás nélkül közöljük:
Kedves Promotions.hu! Rettenetesen fel vagyok háborodva és szeretném ha a panaszom megjelenhetne széles közönség előtt is. Feltételezem, hogy jogi okok miatt nem írhatom le a bolt pontos nevét, ahol az incidens megtörtént, de egy debreceni kisboltról van szó. Az újévet felkészületlenül kezdtem, nem volt otthon semmilyen étel, nem szeretek az ünnepek előtt bevásárolni nagyobb mennyiséget.
Tudom, hogy örökösen felmerülő vitatéma, hogy ehet-e a gyerek a boltban fizetés előtt, én azt gondolom, hogy senki nem károsodik meg, ha kifizetjük a fogyasztást. Tudom, tudom, türelemre nevel, de egy kisgyerekről van szó, akinek örömet okoz, ha valamit majszolhat a bevásárlás közben.
Olvass tovább...
Amikor a sorok között sétáltunk, akkor az egyik eladó egyszer csak odalépett hozzám és megkérdezte, hogy hívja-e a rendőrséget, lopás miatt. Nem is értettem, hogy mit akar, így visszakérdeztem, hogy miért mondja ezt. Erre elkezdett velem nagyon flegma hangnemben, kioktatóan beszélni, hogy fizetés előtt ha valamit eszik a gyerek, az bizony lopás. Megkérdeztem, hogy a 180 forintos kiflire gondol-e, amit természetesen terveztem kifizetni, ő pedig válaszolt, hogy ezt ők nem tudhatják és ha mindenki hagyná a gyerekének, hogy megegye a kifizetetlen árut, akkor bizony mínuszba kerülne a bolt.
Jeleztem, hogy más boltokban ez nem szokott probléma lenni és nem feltételezik, hogy meg akarom lopni a boltot, mire ő mondta, hogy ebben a boltban ezt nem lehet és saját magamat hozom kellemetlen helyzetbe azzal, ha nem tudok rászólni a gyerekre, hogy várjon a fizetésig az evéssel.
Olvass tovább...
Kikeltem magamból, hogy mégis mit képzel magáról, hogy a gyerekemet meg nevelési módszereimet kifogásolja és figyelmeztettem, hogy a viselkedésének nyoma lesz (ezért is szeretném, ha megjelenhetne a levelem) és következményei. Erre hangosan felnevetett, hogy lehet, hogy ő fog szólni arról, hogy a gyerekem ellopott egy kiflit. Elképesztően kellemetlen helyzet volt, a gyerek is már figyelt és kérdezgetett, hogy mi a baj anya, amire a "kedves" eladóhölgy neki is elmondta, hogy nem lehet fizetés előtt semmit fogyasztani.
Megkértem, hogy ne beszéljen a gyerekhez és főleg ne nevelje, ekkor pedig megkért, hogy fáradjak ki a boltból, illetve hívta a főnökét, hogy vannak problémás vásárlók a boltban. Hallottam, hogy elindult, nem akartam őt megvárni, így elindultunk kifele és oda akartam adni az eladónak a kifli árát, de felszólított, hogy fizessem ki a kasszánál. Mondtam, hogy nem szeretnék sorba állni, erre azon is felháborodott, hogy a kosárba tett termékeket neki kell visszatennie. Felhangon panaszkodva elkezdett pakolni, hogy nem elég, hogy sunnyogni akarok, még nekik is plusz melót csinálok. Végül kifizettem a kasszánál a kiflit, ott jelezték, hogy többet ne hagyjam a gyereknek a fizetés előtti evést, én pedig mondtam hogy ne aggódjanak, nem jövünk ide többet.
Olvass tovább...