Ezért került 21 ezer forintba egy tányér marhapörkölt, felháborodott üzenetet kaptunk a Fejér vármegyei étteremtől
Olvass tovább...
Hiába szabadkozott a pincér, a vendég tombolt.
Gáspár az egyik üzleti partnerével ült be egy étterembe, ahol ebédelni terveztek. Ki is választották a fogást, azonban a rendelésnél kellemetlen jelenet játszódott le. A levelét változtatás nélkül közöljük:
Kedves Promotions.hu! Köszönöm, hogyha az írásom megjelenhet nálatok. Korábban több éttermes kiakadást is olvastam az oldalatokon, de azt nem gondoltam, hogy hamarosan nekem is lesz olya történetem, amit megosztanék veletek. Üzleti ebédet szerveztem a cégünk egyik partnerével, én választottam az éttermet, ahová mentünk, ezért is különösen kínos az eset.
A foglalásunk rendben volt, az étterem nagyon szép, kellemes. Rövid csevegés után viszonylag gyorsan a tárgyra akartunk térni, így rendeltünk, hogy az étel megérkezéséig legyen időnk átbeszélni a fontosabb dolgokat. Megláttam, hogy van az étlapon egy fogás, melyben szent jakab kagyló volt, kaviár és homár. Megkérték az árát, 39000 forintba került, azonban szerencsére nem jelent problémát egy ilyen összeg kifizetése.
Olvass tovább...
Tanácskoztak egy kicsit, majd visszajött az asztalhoz és engem szólított meg: Elnézést uram, de szólnom kell az ön által rendelt étel áráról. Korábban többször volt már belőle kellemetlenség, hogy a vendég elnézte az árát. Tehát a fogás 39000 Forint, kéri így is?
Teljesen megdöbbentem, én ilyenről az életben még nem hallottam. Az üzleti partnerem is furcsán nézett én pedig próbáltam nyugodt maradni és türtőztetni magam, de végig az volt a fejemben, hogy nem néznek ki belőlem ennyi pénzt?
[[cikk2]]
Ez a kis közjáték erősen rányomta a bélyeget a beszélgetésre, így amikor elköszöntünk azonnal megkerestem a pincért és akkor már elmondtam neki a valódi véleményemet is erről a megbélyegző, kellemetlen eljárásról.
Ő szabadkozott, hogy ez az előírás, amit neki be kell tartania és hogy ez mindenki közös érdeke, de engem még az életben így nem aláztak meg olyan helyen, ahol fizető vendég vagyok. Természetesen a vendégkönyvet elkértem és beleírtam a véleményemet.
Itthon a feleségemnek is elmeséltem a történteket, ő meg azért cseszett le, hogy hogy lehettem ennyire bunkó szegény pincérrel és kedves dolognak tartotta a figyelmeztetést. Tényleg csak én látom rosszul, hogy ezzel kvázi lenézik a saját vendégeiket? Soha, sehol máshol nem találkoztam ezzel a gyakorlattal, pedig nem ez volt a legdrágább étel, amit rendeltem.
Olvass tovább...