
Döbbenetes hír jött Kapu Tiborról, megtörtént az, amiről félve beszélt az ország napok óta
Olvass tovább...


A történetben van egy jelentős csavar.
Az éttermek világa ideális esetben a kulináris élményekről és a hangulatos pillanatokról szól, ám sajnos előfordulnak vérlázító esetek is.
Előfordul, hogy a vendégek túlzott magabiztossága átlépi a tisztelet határait és a kiszolgáló személyzet kerül nehéz helyzetbe.
Pontosan ez fordult elő egy fiatal pincérnővel is, aki könnyek között hagyta el az asztalt, miután egy tehetős vendégcsoport tiszteletlenül bánt vele, sőt, nem kívánt módon hozzá is ért. Az incidens felkavarta az étterem vezetőségét, de a séf elhatározta, hogy nem hagyja szó nélkül az eseményeket.

Olvass tovább...
Lee Skeet, a Cardiffban található Cora nevű étterem séfje, egy határozott e-mailben állt ki a pincérnő mellett mellett. Részletezte a vendégek viselkedésé, és kifejtette, hogy a pincérnő méltatlan bánásmódot szenvedett el.
Az étterem történetében eddig rekordnak számító, 1200 dolláros (majdnem 400 ezer forintos) számlát fizették ki - mégsem hagyta, hogy a pénz felülírja a tisztelet kérdését.
Végül úgy döntött, hogy a teljes összeget a pincérnő kapja meg, ezzel is jelezve, hogy a munkatársainak biztonsága és méltósága sokkal fontosabb, mint a gazdag vendégek igényei.

Olvass tovább...
Az eset gyorsan bejárta a közösségi médiát, és a séfet sokan dicsérték bátor és emberséges kiállásáért. Egy Twitter-felhasználó például így fogalmazott:
"Lee, nem ismerlek, de bárcsak mindenki olyan lenne, mint te. A világ sokkal jobb hely lenne.”
Más séfek arról számoltak be, hogy gyakran látják, ahogy az első munkájukat kezdő pincérek sírnak a vendégek tiszteletlensége miatt. A séf példája remekül, hogy a vezetői felelősség nemcsak a profitért, hanem a biztonságos és tiszteletteljes munkahely megteremtéséért is áll - ráadásul a munkavállalói kedvnek sem tesz rosszat.
Kellemetlen éttermi történetek sajnos akadnak bőven, itt egy válogatás belőlük:
forrás: upworthy