![A Dunakanyar egyik gyöngyszemébe állt bele páros lábbal a McDonald's, fenyegető ügyvédi levelet küldtek a helyi kiskocsmának](https://images.promotions.hu/article/126131/1732986334_szeszdonalds-dezsma-kocsma-nagymaros-dunakanyar-vedjegy.jpg?crop=false&width=386)
A Dunakanyar egyik gyöngyszemébe állt bele páros lábbal a McDonald's, fenyegető ügyvédi levelet küldtek a helyi kiskocsmának
Olvass tovább...
A gyorsétteremláncnak nagyon megéri, ha ezt veszi a vásárló.
A McDonld's a világ egyik legnagyobb gyorsétterem hálózata, ami naponta több millió éhes embert szolgál ki. A brand még az egyre növekvő egészsétudatosság mellett is letaszíthatatlannak tűnik a trónról, ami nem véletlen: generációk nőttek fel az ízein, az éjszakában messziről világító piros sárga neontábla pedig mindenkiben kellemes emlékeket ébreszt.
Egyre többen próbálkoznak az otthon kényelmében elkészíteni a termékeket és bár vannak remek próbálkozások, a klasszikus Mekis íz reprodukálhatatlan: ami nem is csoda, hiszen hétpecsétes titok, hogy pontosan milyen hozzávalókból és mennyit használnak.
Olvass tovább...
Azt gondolnád, hogy a hamburgerbizniszben vannak a legjobban otthon.
Ám ez hatalmas tévedés: a költség-haszon arány koránt sem ennél a terméknél a legnagyobb, sőt, még csak nem az ételek eladásával keresik a legtöbbet. Egy marketingszakember által került fel egy videó az internetre, aki tételesen elmondja, hogy a Meki pontosan mivel szakít a legnagyobbat. Sokakat tud megmozgatni olcsó és megérős menüivel, de prémium burgerek iránt is nagy a kereslet, így logikusnak tűnik, hogy ebből származik a legtöbb bevétel. Ennek azonban épp az ellenkezője igaz: ebből származik a legkevesebb bevétele.
Itt például egy otthoni Big Mac receptet mutatnak be:
A McDonald's-nak a legjobban az üdítők, azon belül is a Cola eladása éri meg a leginkább. Ennek a megvásárlása térül meg leginkább a McDonald's számára. A második termék, amivel szintén igen szép haszonra tettek szert, az a már-már ikonikus mondat utáni Igen válasz:
Krumplit adhatok a hamburger mellé?
Bizony, a Meki irdatlan mennyiségű burgonyát ad el és ebből igen szép profitra tesz szert, tehát (ahogyan az a videóóban is elhangzik) inkább az üdítő és a krumplibizniszben van benne, mint a hamburgerben.
De ezek az összegek még mindig etörpülnek ahhoz a bevételhez képest, amennyi a Meki markát üti két dologból, ennek pedig semmi köze az ételekhez. Kíváncsi vagy, hogy mi az, ami valóban gazdaggá teszi őket? A videóból megtudhatod:
Mennyit keres a Meki egy hamburgeren? #marketing #hamburger #profit #business
Posted by Marketing Commando on Friday, March 17, 2023
Olvass tovább...