promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Bosszantó hírt kaptak a Disney+ magyar előfizetői, ez most nagyon rosszkor jött

Bosszantó hírt kaptak a Disney+ magyar előfizetői, ez most nagyon rosszkor jött

Borítókép:  Profimedia
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc
Promotions

Ha van Disney+ előfizetésed, akkor te sem fogsz ennek örüni.

Elkerülhetetlen, hogy hamarosan minden streamingszolgáltató előfizetése dráguljon. Igaz, a Netflix áremelését egyelőre megúszták a magyar előfizetők, de a tengerentúlon a korábban 10 dolláros havi Basic-csomagért most már 12 dollárt kell fizetni, vagyis 20 százalékkal drágult ott a Netflix.

Ha Magyarországon az alapcsomagot nézzük - ami jelenleg 2490 forint, és nálunk is 20 százalékos áremelésre fog sor kerülni -, akkor ezt követően 2990 forintba fog kerülni ez a csomag; a jelenleg 3490 forintos Standard-csomag 4190 forintba, míg 4490 forintos Prémium-csomag 5840 forintba - hiszen Amerikában utóbbinál 30 százalékkal változott az ár.

Bár a Netflix még hazánkban nem emel árat, a Disney+ most jelentette be, hogy még idén karácsony előtt drágulnak a havidíjak. A streamingszolgáltató email-ben értesítette az előfizetőket, hogy frissítik az árakat annak érdekében, hogy továbbra is vadonatúj, saját gyártású műsorokkal, a legújabb kasszasikerekkel, és a kedveltebb, darálásra érdemes sorozatokkal állhassanak az emberek rendelkezésére.

Emiatt a Disney+ durván 24 százalékos drágulást eszközöl a havi előfizetésén; az eddigi 2490 forintos csomag most 3090-re módosul, míg az éves előfizetés 30.900 forintra emelkedik.

Tulajdonképpen még ez sem mondható drágának, hiszen gondoljunk bele, mennyibe kerül most egy mozijegy, amivel csupán egyetlen filmet nézhetünk meg, de 3090 forintért korlátlan mennyiségű tartalmat kapunk - akár egész nap böngészhetünk a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars, és a National Geographic több ezer műsora között.


Most pedig térjünk rá a Disney karácsonyi reklámfilmjére, ami most is megdobogtatja mindenkinek a szívét. Az "Ünnepi kívánság" a Walt Disney Animation Studios hamarosan megjelenő Kívánság című filmjéből merít ihletet. Az ünnepi reklám a Grammy-díjas nigériai-brit rendező, Meji Alabi munkája, melyet teljes egészében Dél-Afrikában forgattak, a jelenetek pedig hat földrajzi helyszínt és nyelvet ábrázolnak.

A kisfilm különböző népek családjainak történetét meséli el a világ minden tájáról, akiket az az egyetemes kívánság köt össze, hogy az ünnepek alatt együtt lehessenek szeretteikkel, olyan ünnepi hagyományokat bemutatva, mint például a hanuka és a diwali.

A produkcióban a Hamupipőkéből ismert "Az álom a szívünk vágya" című klasszikus dal nemzetközi átdolgozása is felcsendül, több előadóművész közreműködésével.