A Netflix rengeteg eszközön nem fog többet elindulni, lehet a tied is köztük van
Olvass tovább...
Ma már semmi sem a régi, a Netflixen is megjelentek a reklámok, és sokan nem fizetnének többet csak azért, hogy reklámmentesen élvezhessék a Netflix filmjeit és sorozatait.
A streaming piacon óriási a verseny, folyamatos kötéltáncot járnak egymással a szolgáltatók. Ha valaki túl drágán lövi be a csomagjait, vagy a reklámokkal túlságosan megöli a felhasználói élményt, az előfizetőknek bőven akad lehetősége máshova pártolni, ezért ez mindig kényes téma.
Azonban a bevételeket senki sem tévesztheti szem elől, és ez a piacvezető Netflixel sincs másként: ha egy felhasználó olcsón élvezné a szolgáltatásait, legalább fizessen az idejével, és viselje el a hirdetéseket. Itt egy nagyon kényes egyensúlyt kell fenntartani.
Olvass tovább...
A Netflix pedig most olyat húzott, amire senki sem számított, az ajánlat első sorban a hirdetőknek szól, de az a felhasználók is jól járhatnak vele.
A Netflix legújabb bejelentése azt célozza, hogy kiszélesítse az üzleti lehetőségeket a hirdetők számára, és ebben a Microsoft Advertising rendszert használja partnerként. A streaming szolgáltató kezdetben 15 másodperces és 30 másodperces hirdetéseket fog kínálni, de tervezi, hogy később világszerte elérhetővé teszi a 10, 20 és 60 másodperces hirdetéseket is. - számol be róla a hvg.hu.
Olvass tovább...
A Netflix továbbá bővíti a hirdetési kategóriákat a társkeresés, a fejlett pénzügyi szolgáltatások és gyógyszerek területén. Továbbá lehetőséget kínál az eszközválasztásra, például okostelefonokra, és lehetővé teszi a precízebb célzást, beleértve a műfajonkénti és napszakonkénti célzást is. Ez a változás előnyös lehet a hirdetők számára, de a felhasználók esetében a reklámok általában kevésbé népszerűek -érthető okokból
Azonban most a Netflix valami különlegeset is kínál a felhasználók számára:
A legolcsóbb előfizetési szinten is lehetővé teszi az 1080p videóminőség és két párhuzamos adatfolyam használatát.
Olvass tovább...
Emellett lehetőséget biztosít arra, hogy a felhasználók letölthessék a filmeket és sorozatokat, amelyeket később szeretnének megtekinteni. A legnagyobb újdonság azonban jövő év elejétől érkezik:
Aki gyors egymásutánban nézi meg egy sorozat három epizódját, az a negyediket már reklámok nélkül élvezheti.
A múlt hónapban a Netflix bejelentette, hogy a harmadik negyedévben tovább nőtt a hirdetésekkel támogatott előfizetői szám, a tagság pedig majdnem 70 százalékkal nőtt a második negyedévhez képest. A reklámok által támogatott előfizetések azokban az országokban, ahol a Netflix reklámokat kínál, körülbelül 30 százalékot tesznek ki a teljes előfizetői bázisban, tehát a reklámokkal kapcsolatos hírek nem feltétlenül hoznak lázba mindenkit, arányaiban jóval többen vannak azok, akik nagyobb csomagot használnak, így a reklámok (egyelőre) nem érintik őket.