Világhírű fizikus felfedte az egyiptomi piramisok végzetes titkát

Borítókép:  Profimedia/illusztráció

A világhírű tudós, Isaac Newton kiadatlan levelei tárják fel előttünk az egyiptomi piramisok titkait.​

Az egyiptomi piramisok az ó idők nagy tanúi, az emberiség titokzatos korszakának tanúi, egy olyan világé, amely örökre elveszett több ezer évvel ezelőtt. A régészet pedig csupán évszázadok óta próbálja számunkra elmondani a régi Egyiptom történetét, amelynek érdekes történelemkockái sokáig a homok alatt rejtőzködtek, ám egy-egy titokzatos sír vagy épület megtalálása nagyon sokat lendíthat a kutatásokon, a tudományos diskurzusokon.

Sir Isaac Newton is megszállottan kutatta az egyiptomi piramisok titkait, erről pedig nagyon sok feljegyzése és levele szól, csakhogy ezekről sokáig hivatalosan nem tudtunk. Az angol tudós korának igazi géniusza volt, hiszen foglalkozott a fizika mellett matematikával, csillagászattal és egyéb természettudományokkal is, miközben érdekelte az alkímia is.

Úgy gondolta, hogy a piramisok rejtik a világ végének kulcsát.

Newton azt gondolta, hogy a piramisok komoly metafizikai jelentőséggel bírnak. Ennek érdekében pedig éveket áldozott rá, hogy komolyabban is foglalkozzon a piramisok titkaival. Newton a matematikát és a fizikát is segítségül hívta, és a piramisok méreteiben, az épület számaiban és kialakításában azt kereste, hogy rájöjjön bizonyos mélyebb összefüggésekre, amolyan évezredes emberi tudásra. Úgy gondolta, hogy ezek segíthetnek megérteni a Biblia rejtett jelentéseit is, akár választ kaphatunk az apokalipszisra is.

A világ vége.

Azt gondolta, hogy a világvége részleteit rejtik a piramisok, és a tanulmányozásuk által közelebb kerülhetünk az apokalipszis mélyebb értelmezéséhez is. A Jelenések könyve ugyanis tele van misztikus számokkal és szimbólumokkal, Newton pedig ezek megfejtéséhez a piramisokban látta a kulcsot. És így a kutatás eredményeitől azt is várta, hogy ezáltal megmentheti a világot.

Newton úgy gondolta, hogy az egyiptomiak titkos és ezoterikus tudás birtokában voltak a világról, ám ez a tudás az ő idejére elveszett, és a tudósok feladata, hogy újra felfedezzék ezt. A piramisok pedig ideális terepnek mutatkoztak arra, hogy itt kezdje a felfedezést Newton.

De mi köze az Orion-övnek a piramisokhoz?