A Telekom csak lehúzza az embert - dühös ügyfelek beszámolója
Olvass tovább...
A Gazdasági Versenyhivatal ki is szabta a büntetést a Telekomra, ami abszolút nem olcsó.
A Telekom továbbra is Magyarország egyik legnagyobb szolgáltatója, de azért náluk is akadhatnak problémák. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) nem is fogta vissza magát, és csaknem 22 milliós bírságot szabott ki a telekommunikációs cégre.
A versenyhatóság múlt évben indult vizsgálata megállapította, hogy a Magyar Telekom megtévesztően népszerűsítette ügyfelei között egyes mobilinternet-kedvezményeit, amelyeket hűségvállalás esetére kínált.
Olvass tovább...
A reklámban (pl. „50 százalék kedvezményt kapsz mobilneted havidíjából 3 hónapon át, és még 30 gigabájt mobil netet is díjmentesen belföldre 90 napra, ha 1 éves hűséget vállalsz mobil előfizetésedre a Telekom alkalmazásban”) ugyanis azt a benyomást kelthették, hogy a kedvezményeket bármelyik ügyfél igénybe veheti, ha további egy évnyi hűségidőt vállal a meglévő előfizetésére.
Igazából azonban a lezárt díjcsomaggal rendelkező fogyasztók csak a meglévőtől eltérő feltételű, új díjcsomagra történő szerződéskötéssel válhattak jogosulttá a kedvezményekre, így a kampány megtévesztő üzeneteket sugallt.
Olvass tovább...
A GVH felhozta enyhítő körülménynek, hogy hogy a tisztességtelen reklámkampány nem nyílt formában folyt, hanem egy viszonylag szűk előfizetői kört célzott tehát főleg SMS-ben, vagy push üzenetekben népszerűsítették.
A nemzeti versenyhatóság 21,7 millió forintos bírságot szabott ki a Magyar Telekom Nyrt.-re, ami 10 év alatt már tizedik büntetést kapja fogyasztóvédelmi jogsértésért.
Nem hiába mondják mindig a szakértők is, hogy bármilyen kecsegtető is egy ajánlat, mindig nézzünk utána, mibe is vágunk bele. Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, az általában nem az, és olyan feltételeket sóznak ránk, amivel csak magunkkal tolunk ki. Általában mindig az apró betűs rész a legfontosabb.