promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
A Telekom csak lehúzza az embert - dühös ügyfelek beszámolója

A Telekom csak lehúzza az embert - dühös ügyfelek beszámolója

Borítókép:  Illusztráció / Profimedia
Élet
Kategória fejléc

Elégedetlen, dühös ügyfelek, akik szerint a Telekom csak lehúzza őket, de szolgáltatást nem nyújtanak.

Az elmúlt napokban számos olvasói beszámoló, panasz érkezett nemcsak a magyarországi üzletláncokról, de egyes szolgáltatókról is. A Telekom ügyfelei között sokan vannak, akik folyamatosan elégedetlenek a szolgáltatással: rengeteg pénzt fizetnek azért, hogy hasítson az internet, ehhez képest sokszor csak kullog, a televíziós csatornák pedig be sem jönnek, valamikor magától kikapcsol a box, és az ügyfélszolgálat képtelen felvenni a panaszokat, és intézkedni az ügyekben.

Kiválogattunk néhány olvasói levelet, amikben elégedetlen, dühös ügyfelek panaszkodnak a Telekom szolgáltatására.

Figyelem! Az alábbiakban egyéni beszámolókat fogtok látni! A Promotions szerkesztősége nem kíván állást foglalni, és nem kívánja kommentálni a panaszokat, és a negatív tapasztalatokat!

Az első beszámoló Gábortól érkezett, aki Szombathelyen lakik, szóval nem egy kis faluban, hanem egy megyei jogú városban:

„Nagyon elegem van már a Telekomból! 2022 decemberében a Vodafone-tól jöttem át, mert azt gondoltam, annál rosszabb szolgáltató nem létezik...hát tévedtem. Mióta megemelték a díjakat, több, mint 16 ezer forintot fizetek havonta, ráadásul nem is a nagy csomagokért, csak egy M-es televíziós csomagom van, meg egy 500-as internetem, szóval tényleg nem a legnagyobb, két tv-nk van, meg rábeszéltek két ilyen boxra, amik erősítik az internetjelet. Ezért fizetek ennyi pénzt, de minek?! Az internet bár nekem kifogástalan, a feleségem laptopja már nem érzékeli (nem a laptoppal van gond), a tv meg egyfolytában elmegy, kikapcsol a box úgy, hogy hozzá se nyúlunk a távirányítóhoz, gyakran be sem jönnek a csatornák, dög lassú az egész, és mindig átvált a videótárra. Milyen szolgáltatás ez komolyan? Problémát persze sosem akarják megoldani, mindig hárítanak meg üres szavakkal leráznak. Felháborító!”

A következőkben rövidebb véleményeket, panaszokat fogtok olvasni:

„Utálom, a Telekom csak lehúzza az embert, de szolgáltatás nem nyújt”

„Nincs még egy ilyen vacak szolgáltató”

„Ez minden, csak nem szolgáltatás! De a pénzt azért mindig elfogadják...”

„Miért csak a Vodafone-nál lehet átvinni a megmaradt internetet? De a Telekom még csak a csomagváltást sem engedi. Ha váltani akarok, akkor csak több pénzért. KI hallott már ilyenről??? Ha valamiből kevesebbet akarok venni, miért fizessek érte többet?! Szemét, lehúzó banda!”

„Ez egy rakás sz*r!!! Csak sajnos nálunk nincs más szolgáltató, nem tudunk átmenni, de internet meg kell a munkámhoz”

Végezetül pedig egy hosszabb beszámoló Nagykőrösről:

„Jó napot kívánok!

Köszönöm, hogy elmondhatom véleményemet, és remélem meg is jelenik majd, mert ez nagyon durva!

Február óta vagyunk Telekomosok, de már ezerszer megbántuk. Csak azért nem váltunk, mert nem akarjuk kifizetni a kötbért. Mikor eldöntöttük, hogy Telekomot köttetjük be, minden szuper volt, két nap múlva jött a szerelő bekötni, egyébként az úriember nagyon segítőkész, normális volt. Bekötött mindent, működött minden. Örültünk neki.

Aztán ahogy az ember használ valamit, kijönnek a hibák. 1000 megás internet sokszor elmegy, belassul - 1000 megás, szóval nem a legalja...ráadásul Samsung Smart TV nem tud rácsatlakozni, csak ha kihúzom a kábelt, és átdugom a tv-be. Igen ám, de akkor meg a telefonról megy el az internet, de miért is? Azóta sem tudjuk, mert persze senki sem jött ki megnézni, holott többször kértük. Szóval ha Disney+-t akarunk mondjuk nézni a gyerekekkel, meg kell szakítani az internetet más készülékeken, hogy a TV-n működjön. A Telekom akkor hárított, mondták, hogy a készülékben van a hiba, a Samsung-tól megerősítést kaptunk egy vizsgálat után, hogy a TV-vel semmi probléma nincs, ezek után a Telekom megint csak legyintett egyet, hogy nem tudnak mit csinálni, nem a szolgáltatásban van a hiba.

De ehhez már hozzászoktattuk magunkat. És nem is lennék ennyire dühös, ha magával a TV-szolgáltatással nem lenne állandó probléma. Két TV-nk van, és annak ellenére, hogy két távirányítót kaptunk a két boxhoz, folyamatosan megkavarodnak. Sokszor van, hogy be akarom kapcsolni a nappaliban a boxot, de nem történik semmi, ellenben hallom, hogy a hálószobából megszólal a TV. Igen, azt a boxot kapcsolta be a kinti távirányító. Jó, semmi gond, kapcsoljuk újra össze a távirányítót a megfelelő boxszal. De ez nem oldja meg hosszútávon a problémát, pár nap múlva újra visszatér.

Aztán a box...gyakran magától elkapcsolódik a videótárra, leáll, befagy, nem akar csatornát váltani, kihúzom a dugót és vissza, várni kell megint, hogy betöltsön...szóval agymenés komolyan.

És persze hiába jelzem a problémát akár telefonon, akár chaten, az ügyfélszolgálat mindig ráfogja valami általános hibára, és csak ígérgeti, hogy ha legközelebb újra problémám lesz, felveszik a panaszomat, és kiküldenek valakit, hogy megnézze. Több, mint 2 hónapja megy ez az üres ígérgetés és sumákolás, semmi sem történt. Teljesen lesz*rják, de tényleg, nem foglalkoznak ezek az ügyfelekkel, nekik legyen időben elküldve a pénzük, aztán jól van az úgy. Hát nem, nincs jól! Ha már fizetek nem keveset egy szolgáltatásért, elvárom, hogy kifogástalan legyen! Mert hadd világosítsalak fel - és ezért remélem nagyon, hogy megjelenik a levelem -, kedves Telekom, nem az ügyfelek vannak értetek, hanem ti vagytok az ügyfelekért! Jobb lesz, ha kicsit elgondolkodtok ezen, változtattok a hozzáállásotokon, mert hosszútávon ezt senki sem fogja tolerálni nektek!”