promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Majka olyan beszólást kapott egy követőjétől, hogy a fal adta a másikat

Majka olyan beszólást kapott egy követőjétől, hogy a fal adta a másikat

Borítókép:  Profimedia / illusztráció
Színes
Kategória fejléc
Promotions

Nem reagált rá a rapper, de nagyon fontos témát hozott fel, ami főleg a fiatalokat érinti.

Az influenszereknek, hírességeknek óriási felelősségük van, nem véletlenül kapták a „véleményvezér” megnevezést, hiszen amit csinálnak, az sokak számára példa, és egyből utánozni kezdik őket. Ez felhasználható jó dolgokra, ilyen például a környezetvédelem, vagy az embertársainkkal való bánásmód, de olyasmikre is, ami kevésbé pozitív – ilyenek lehetnek a reklámok, amikért bizony jó pénzeket fizetnek.

Persze az egy véleményvezértől sem várható el, hogy a saját pénzének az ellensége legyen, ugyanakkor etikai szempontból felvet bizonyos kérdéseket, hogy mit és hogyan reklámoznak, ezzel együtt pedig a rajongók kritikus nézőpontját is érdemes figyelembe venni.

Ezúttal Majka egyik közösségi oldalán jelent meg egy hozzászólás, amire bántóan kevesen figyeltek fel, ám jogos meglátásnak tűnik, lévén az egyik legjelentősebb követőbázissal rendelkezik Magyarországon:

„Egy dolog fáj de ***vára. Ismert emberek, zenészek, sportolók, akik mindig papolnak az egészséges rendes életről, miért reklámoznak energiaitalt meg szerencsejátékot? Erre úgysincs értelmes válasz. Ezért mondom azt, hogy helyén kell kezelni, mikor nekiállnak az élet nagy dolgairól beszélni. Ezek tények és még akkor is, ha most valamelyik ideírja a nagy...semmit. Tudom szponzor, meg ő adja a pénz, és mondom ezzel sincs gond, ha közben meg nem futna szembe velünk 100 olyan cikk az adott illetőről, hogy mennyire rossz irányba a világ épp azon dolgok miatt, amiket aztán ő is reklámoz”

– írta egy kommentelő.

Kiemelendő, hogy ez nem személy szerint, dedikáltan csak Majkának szól, általánosságban értendő, és nyíltan vállalt, teljesen törvényszerű reklám, tehát amúgy jogos ellenérv lenne, hogy ezt ugyanúgy láthatjuk az interneten, tévében, óriásplakátokon. Azonban érdemes néha másik szemszögből is ránézni a dolgokra, mert nagyon nem mindegy, hogy milyen irányba mozdul a hírességek közösségeinek látásmódja.