promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Családi nyaralásra indultunk, amikor a pasim elköszönt tőlem a reptéren: soha többé nem láttam
Borítókép:  Profimédia/Illusztráció
Színes
Kategória fejléc
Megosztás
Másolás

Váratlanul egy másik repülőre szállt fel.

Alexandra és párja nagyon várták már a közös családi nyaralást. A reptérre érve azonban történt valami, amire emberileg lehetetlen felkészülni. Most az ő történetét olvashatjátok:

Szerintem ilyen szakítás még nem volt a szerelmes párok történetében. Simonnal, a párommal már régóta terveztünk egy közös nyaralást, ahová a családommal együtt mentünk volna. Görögországot néztük ki úticélnak, ami mindenkinek megfelelt, régóta szerettünk volna eljutni az európai Maldív-szigeteknek is nevezett üdülőhelyre. Egész évben sokat dolgoztunk, sok nehézséget állt ki a kapcsolatunk. A szülei mindenbe belebeszéltek és éreztem, hogy nagy szükségünk lenne erre a közös élményre, így tényleg nagyon vártam ezt az egészet.

A repülőtérre jó korán kiértünk, feladtuk a bőröndöket és még beültünk kávézni, hogy a váróban üssük el az időt a beszállásig. Még itt is kellemesen beszélgettünk, ölelkeztünk, még egy csókot is adott nekem Simon, nem tűnt fel semmi furcsa a viselkedésébe. Amikor bemondták a járatszámunkat és elindultunk, ő pedig egy ponton megállt. Én megkérdeztem tudok-e valamit segíteni, ő pedig csak csendben nézett rám. Megijedtem az egész jelenettől, valahogy láttam rajta, hogy most valami komoly dolog történik.

És igazam lett. Nem megyek veletek - mondta. Én elnevettem maga, kényszeredetten és próbáltam magam után húzni, de nem mozdult. Kezében a bőröndökkel állt, csendben, szomorúan, de nem mozdult. Miért jöttél akkor ki? Kérdeztem én, hiszen bőröndökkel együtt állt ott.

És ekkor jött az igazi hidegzuhany: ő is repülőre ül, csak éppen nem velünk, hanem Németországba megy. Korábban volt róla szó, hogy a család egyik barátja munkalehetőséget ajánlott neki, viszont hosszas veszekedés után azt hittem, hogy ezt a dolgot elvetettük. Szemmel láthatóan mégse. Meg sem tudtam szólalni, a kellemetlen meglepetés igazából teljesen lebénított, a lábam elzsibbadt, rettenetesen fájt mindenem. Külön kellemetlenség volt, hogy a családi nyaralás miatt, édesanyám, édesapám és a testvérem is végignézte a jelenetet és egyre jobban sürgettek, hogy induljunk már, hiszen már elhangzott az utolsó hívás a repülőre való felszállásnál.

Simon azonban adott egy puszit és elindult a másik irányba. Összetörtem. De tartani akartam magam és nem akartam elmondani a családomnak, hogy pontosan mi történt. Azt mondtam sürgős munkahelyi hívás... ők értetlenkedtek, hiszen meg volt véve a jegy, de a munka az munka. Ők még ebben a szellemben nevelkedtek. Végül felszálltunk a gépre és elindultunk Görögországba. A nyaralás után mikor hazaértem az üres lakás fogadott. Simontól nem kaptam egyetlen hívást sem, egyetlen üzenetet, vagy képet, semmit. Kikövetett mindenhol, nem látom mi van vele és mit csinál. Egy közös barátunktól jutott vissza hozzám, hogy megismerkedett valakivel, ott kint, Kínában.

Amennyiben szeretnétek ehhez hasonló szomorú sorsokról, kemény döntésekről, vagy csúnya árulásokról olvasni, akkor lépjetek be a Promotions kifejezetten pikáns csoportjába, ahol rengeteg ilyen történettel találkozhattok: IDE kattintva megtehetitek.