Az egyik streamingszolgáltató brutális, 40%-os áremelést jelentett be, szomorú hírt kaptak az előfizetők
Olvass tovább...
Az előfizetők felháborodtak, de vajon kinek van igaza?
Napjaink legnépszerűbb, legfelkapottabb médiafogyasztási jelensége egyértelműen a streaming: az olyan szolgáltatók, mint például a Netflix óriási előfizetői bázissal rendelkeznek - ha így folytatódik a tendencia lassan eljöhet az idő, hogy sorozatokból fogunk vizsgázni az érettségin.
Olvass tovább...
Ahogy azt a modern piac szabályai diktálják, természetesen más szolgáltatók is igyekeznek meggyőzni a közönséget, hogy nekik adják nehéz munkával megkeresett a pénzüket: ilyen a kifejezetten Európában működő, tavaly februártól hazánkban is elérhető SkyShowtime is.
A SkyShowtime egy európai streaming platform, mely a Comcast és a Paramount Global vállalatok kezében nyugszik. Szolgáltatása 2022. szeptember 20-án indult Észak-Európában, a skandináv országokban. Tartalmai a Universal, DreamWorks, Sky, Peacock, Nickelodeon, Showtime, Paramount+ és Paramount Pictures által gyártott egyedi filmek és sorozatok kínálatából állnak.
Olvass tovább...
Az interneten több felháborodott kommentelő is jegyezte, miszerint átverte őket a cég, és a kezdeti előfizetőskor ígért örökké tartó 999 forintos előfizetői ár hamar a múlté lett,
Nos a felháborodás jogos - lenne, ha a cég valóban ezt állította volna, ám az ajánlat nem erről szólt, hanem arról, hogy örökké féláron lesz, vagyis ha a szolgáltatás normál ára emelkedik, akkor a kezdeti előfizetők díja is, viszont az valóban minden esetben a fele lesz mint a reklámmentes teljes árú szolgáltatás.
A tanulság, mint mindig az ilyen esetekben, hogy azért néha tényleg nem árt alaposan végigböngészni (és felfogni, értelmezni) az általunk megrendelt szolgáltatás használatának feltételeit, és akkor komoly idegproblémáktól kímélhetjük meg saját magunkat és környezetünket is.