promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Röhögnek a nézők: Cápatársa teremtette le Moldován Andrást, botrányba fulladt az RTL sikerműsora

Röhögnek a nézők: Cápatársa teremtette le Moldován Andrást, botrányba fulladt az RTL sikerműsora

Borítókép:  rtl.hu
Színes
Kategória fejléc
Promotions

Cápatársa teremtette le Moldován Andrást, a nézők megtapsolták, hogy végre megtette valaki a műsoron belül.

AZ RTL nézői szerint nagyon rossz irányba változott meg a Cápák között. Ugyan a nevében benne van, hogy üzleti showműsor, de mostanra eléggé "túlshowzták" a készítők. Egyértelműen látszik, hogy a 7. évadban sokkal több balhé, vita, összeszólalkozás van, mint a korábbi szezonokban összesen. Moldován Andrásnál például már ritkaságszámba megy, ha egy vállalkozásba nem köt bele, vagy nem akarja cafatokra szedni az egyik vállalkozót - a nézők szerint a sertésmogul szerkesztői utasításra produkálja már magát, és generálja a feszültséget.

„Abban már biztos vagyok, hogy András szerepet játszik a műsorban a szerkesztők irányítják”

- írja a Cápák között közösségi oldalán az egyik néző.

Egyébként az elmúlt néhány adásban eljött az a pont, amikor már a többi befektető is unja Moldován András viselkedését, korábban Balogh Levente intette nyugalomra őt, most pedig Lakatos István hallgattatta el, de oly módon, hogy a nézők azóta is ezen nevetnek.

Az RTL üzleti showműsorának legutóbbi adásában nemcsak egyedi öltözékével, de különleges csokoládéival is magára vonta a figyelmet Csatai László, a Hmmmm csokoládémárka megalapítója. A vállalkozó egy 105 éves üzletágban, a csokoládégyártásban igyekszik egyedit alkotni saját üzemében. Az édességekhez kolumbiai csokoládét használ és tervei szerint a világpiacot is meghódítja majd különleges ízű csokoládéival.

A szegény ember Willy Wonkája miatt a Cápák között parázs vita alakult ki, amikor a cégérték megvitatásához értek. Míg Balogh Levente a gazdasági teljesítmény alapján értékelte a céget, Moldován András az üzemben álló technológiát is fontosnak tartotta a cégérték szempontjából. Konkrétan hosszú percekig csak egymással vitatkoztak a befektetők, míg a csokigyáros meg sem mert szólalni.


Újabb négylábú, Csinszka lépett a Cápák elé, akinek gazdái egy kutyákra építő vállalkozást, a Collarfult hozták létre. Bernát-Sterl Alxandra sajátkezűleg állítja elő a kutyák számára készített egyedi nyakörveket, pórázokat, kiegészítőket, amelyek nagyon népszerűek a gazdák körében. Férjével, Bernát Ádámmal közös vállalkozását szeretné tovább bővíteni egy webshoppal, termékeit pedig több viszonteladói hálózatba belistázni.

Balogh Petya, Balogh Levente, Moldován András és Orbók Ilona egyetértettek abban, hogy a vállalkozás jó úton halad. Azonban befektetői szempontból nem látták meg a lehetőséget az üzlet skálázhatóságában. Lakatos István azonban igen, így amikor a vállakozók ötéves tervei találkoztak Lakatos István elképzeléseivel, olyan ajánlatot tett, amit a műsor nézői is megtapsoltak; mindenki egyetért abban, hogy a milliárdos mindig korrekt ajánlatokat tesz, és a többi Cápának példát kellene vennie róla.


Egervári Gábor vegán funkcionális vállalkozásával érkezett a Cápákhoz, akiknek a Redpower névre keresztelt italcsaládját mutatta be. Termékei az energiaitalok természetes alternatívái kívánnak lenni, lehetőséget kínálva arra, hogy mesterséges hozzávalók nélkül is lendületet adjanak fogyasztóik számára.

Balogh Levente, Moldován András, Balogh Petya és Lakatos István azonnal a termékek tanulmányozásába kezdtek, ám az összetevők nem győzték meg őket arról, hogy a Redpower felvenné a versenyt az energiaitalokkal. Különösen akkor váltak szkeptikussá, amikor a vállalkozó a termék gyógyhatását is kiemelte, többek között az allergia tüneteinek csökkentését. Orbók Ilona mindvégig szeretett volna hinni a termékek erejében, ám végül a többi Cápához hasonlóan ő sem fektetett be a vállalkozásba.


Innovatív projektjével, az Infoscreenel lépett a Cápák elé Gubicza Richárd és Gubicza Mátyás. A vállalkozás a társasházak közérdekű információira épít, amelyeket egy, a házban kihelyezhető kijelzőn jelenítenek meg, miközben reklámhirdetéseknek biztosítanak megjelenési lehetőséget.

A pitchet követően Lakatos István és Moldován András egészen máshogy látták a vállalkozást. Előbbi kifogásolta, hogy a vállalkozók nem ismerik a hirdetési piacot, míg Moldován András szerint erre nincs is szükség. Ez volt az a pont az adásban, amikor Moldován András túl messzire ment, Lakatos István pedig megunta, hogy a sertésmogul mindenbe belebeszél, és csak a saját igazát hajtja.

„Nem azért vagyok csendben, hogy te tovább beszélj, hanem azért, hogy elhallgass”

- teremtette le Cápatársát Lakatos István.


Több világsztárt, köztük Billie Eilish-t is a vásárlói között tudhatja Pozsgai Ákos, a 7scents parfüméria tulajdonosa. A vállalkozás több parfümház egyedi illatát is kizárólagosan forgalmazza, így az illatok szerelmesei már mind jól ismerik a brandet. A tulajdonos most új vállalkozásba kezdene: három parfümőr segítségével szeretné létrehozni saját, hazai parfümházát, amelyet három egyedi illattal indítana el.

Moldován András, Balogh Petya és Lakatos István nem érezték profitábilisnak a startvonalnál elhelyezkedő vállalkozást, ezért kiszálltak. Orbók Ilona pedig nem szeretett volna egy teljesen új területre, a parfümházak világába belépni, ezért nem élt az ajánlattal. Nem úgy, mint Balogh Levente, aki végül kisebb huzavona után egyezségre jutott a vállalkozóval.