promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Nyilvánosan megalázta a fiatal házaspárt a Cápák között befektetője, botrány tört ki Balogh Petya videója miatt

Nyilvánosan megalázta a fiatal házaspárt a Cápák között befektetője, botrány tört ki Balogh Petya videója miatt

Borítókép:  rtl.hu
Színes
Kategória fejléc
Promotions

A Cápák között szelíd angyalbefektetője műsoron kívül alázta meg a fiatal vállalkozó házaspárt.​

A Cápák között nézői közül sokan kifogásolták, hogy a befektetők túlságosan nyers szavakkal osztottak ki egy fiatal házaspárt, akik Memoring nevű vállalkozásukkal járultak eléjük. Abban teljes mértékben igazuk volt a Cápáknak, hogy a fiatalok részéről szemtelenség volt 40 milliót kérni 400 milliós cégértékkel egy olyan üzletre, ami egy forint profitot sem hozott még nekik, de hogy műsoron kívül, nyilvánosan is megalázzák őket, arra semmi szükség nem volt.

Vadász Maja és Kopácsi Péter saját fejlesztésű, egyedi video-vendégkönyv vállalkozásával ismertette meg a Cápákat: a Memoring segítségével képes üzeneteket hagyhatnak a vendégek az ünnepelteknek. Legyen szó születésnapról, esküvőről vagy bármilyen ünnepi eseményről az antik telefonba szerelt kamera rögzíti a jókívánságokat, ezzel biztosítva alternatívát a vendégkönyvre. Az életben is egy párt alkotó vállalkozók nem kisebb tervet tűztek ki maguk elé, mint az európai piac meghódítása. A nemzetközi terjeszkedéshez és a készülékek számának növeléséhez kértek volna pénzt a Cápáktól, de olyan irreális cégértékkel érkeztek a stúdióba, amivel több befektetőnél kihúzták a gyufát.

Moldován András rögtön kijött a sodrából, elszabadultak az indulatok az RTL stúdiójában, a házaspár pedig látszólag nem nagyon értette, hogy mi is az üzletember problémája. Balogh Petya viszont kedves, építő jellegű szavakkal fordult a fiatalok felé, ami az alábbi adásrészletben is benne van, éppen ezért is érthetetlen, hogy az adás után miért rakott ki egy ilyen gúnyos videót.


A nézők is elismerték, hogy Maja és Péter ajánlata szemtelenség volt, de arra senki sem számított, hogy a befektetők közül bárki még az adás lemenetele után bele fog egyet rúgni a fiatalokba. Pláne nem a műsor szelíd angyalbefektetője, Balogh Petya, akiből aztán tényleg senki sem nézné ki, hogy egy rossz szót is mondana valakire.

Az üzletember a saját közösségi oldalára rakott ki egy videót, amiben eljátssza, hogy a Memoring egyik telefonján keresztül küld videóüzenetet a cég alapítóinak, de nem azt, hogy sok sikert kíván nekik vagy megosztana velük egy-két jó tanácsot, hanem gyakorlatilag megalázta őket:

„Szia Maja és Péter, ez most egy videóüzenet, amit nektek küldök így a Memoring-en keresztül. Úgy hallom, hogy ma voltatok a Cápák között-ben, ahol azt gondoltátok, hogy a 10 millió forintos árbevételű, esküvői kölcsönzőcégetek már 400 milliót ér, ebben szeretnék nektek segíteni. Nem ér ennyit. Sziasztok”

Balogh Petya ezt biztos viccesnek gondolta, de pont az ellenkezőjét érte el vele, ugyanis óriási felháborodást keltett a befektető videója, és a kommentszekciót elözönlötték a vehemens reakciók. Az emberek el sem hitték, hogy ezt tényleg a mindig szelíd és segítőkészen beszélő Balogh Petya csinálta.

„Ez nagyon nem kellett volna...”

„Petya, lehet van pénzed, de pont az ilyen rosszindulatú shitposztokért érsz kevesebbet azoknál morálisan, akikről beszélsz. És ez nem az első eset”

„És ettől most Balogh Petya jobban érzi magát......?”

„Lehet hogy sok pénzed van, de egy kis stílus és ízlés rád férne”

„És miért nem segítesz nekik néhány szemponttal, hogy hogyan tudnák realisztikusan értékelni a cégüket befektetés előtt?”

„Lehetsz te cápa, meg rája, meg tintahal is, de a videóban a rózsaszín zakódban, a cinikus beszólásoddal inkább vagy bazári majom, mint sikeres üzletember!”

A felháborodást kiváltó videót alább nézhetitek meg: