promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
„2500 forint egy ilyen szxr, és ezt megveszik?” - káromkodásba fulladt a Cápák között adása

„2500 forint egy ilyen szxr, és ezt megveszik?” - káromkodásba fulladt a Cápák között adása

Borítókép:  rtl.hu
Színes
Kategória fejléc
Promotions

Többször is ki kellett sípolni a Cápák között adását káromkodás miatt.

Újabb izgalmas és rendkívüli adást láthattunk a Cápák között-ben. Az RTL üzleti showműsorában még soha nem fordult elő, hogy egy kecske járult a befektetők elé, ritkán láthatunk olyat, hogy Lilunak elcsuklik a hangja, annyira meghatódik egy fiatal vállalkozó sikere miatt, és még ritkább eset - talán soha nem fordult még elő -, hogy káromkodások miatt ki kellett volna sípolni az adást.

Meeple Sticker nevű vállalkozásával lépett a Cápák elé Ocskó Róbert, aki szeretné, ha a társasjátékok standard bábuit mindenkinek lenne lehetősége egyedivé tenni. Vállalkozása ebben nyújt segítséget, hiszen az általa gyártott különleges matricákkal és bábukkal bárki olyanra formálhatja a társasjáték kiegészítőit, amilyenre szeretné. Az informatikus a vállalkozásának saját webshopot szeretne és további terjeszkedés is a céljai között szerepel. Balogh Levente ajánlatot tett, majd Sárospataki Albert is csatlakozott Cápatársához, azonban a befektetők olyan magas tulajdonrészt akartak a vállalkozásból, hogy a férfi azonnal visszautasította az ajánlatukat.


Ízléstelen sztriptíz-biznisszel járult a Cápák elé Dulovits Csaba, aki közel 100 millió forintnyi összeget fektetett eddig Be my stripper névre keresztelt vállalkozásába. A videoüzenet közvetítő platformot azért hozta létre, hogy bárkinek lehetősége lehessen egy olyan videóüzenet megrendelésére, amelyben a vetkőzés központi szerepet játszik. A vállalkozó fontosnak tartotta hangsúlyozni, hogy az oldalon keresztül megrendelhető tartalmak épphogy súrolnák az erotika határát, platformja semmilyen morálisan megkérdőjelezhető video elkészítéséhez sem szeretne asszisztálni.

Csaba merész volt, mert nulla bevétellel és zéró felhasználóval érkezett az RTL stúdiójába, vagyis egy olyan vállalkozásba akarta behúzni a Cápákat, ami eddig csak vitte a pénzt, de valamiért sosem indították el. A Cápák egy része nem hitt a vázolt üzleti modell megtérülésében, míg volt, aki kezdetlegesnek érezte a vállalkozást, az elnagyolt cégértékről nem is beszélve. Végül egyik Cápa sem harapott rá az üzletre.


Kilenc különböző illatban érhetők el a Smell&Go, vagyis az egyedi megjelenésű autóillatosítókat forgalmazó vállalkozás termékei. A Szeleczky Tamás által megálmodott vállalkozás új fejezetet nyitott az autóillatosítók piacán azáltal, hogy bármilyen tetszőleges formában – legyen az egy fotó vagy egy alakzat – képesek legyártani az autóba akasztható illatosítót. A korábban a kereskedelemben dolgozó 26 éves vállalkozó jelenleg sajátkezűleg vágja körbe az egyedi formákat.

Moldován András annyira meglepődött a termék árán, hogy káromkodásba fulladt az adás:

„2500 forintba kerül ez a szxr, és ezt megveszik?”

A vállalkozó azonban nem hagyta ennyiben a dolgot, rögtön megvédte a Smell&Go termékét:

„Igen, hát ugye ez nem szxr”.

A vállalkozó végül befektetővel távozott, Lilu pedig megkönnyezte a fiatalember sikerét.


Műsortörténeti pillanat volt, amikor egy Lidérc nevű kecske járult a Cápák elé. Dr. Polgár Ádám kecsketej-alapú natúrkozmetikumokat fejlesztett ki, amik nagyon népszerűek, 300 gyógyszertárban már megtalálhatóak. Azonban a patikatulajdonos további terjeszkedésben reménykedik. Bár a termékek elnyerték a Cápák tetszését, mindannyian egyetértettek abban, hogy ez egy nehéz piac, amelyen a világmárkák hatalmas lépéselőnyben vannak. Végül egyik Cápa sem fektetett be a kecsketejet tartalmazó kozmetikumokba.

A nézők ezen a ponton csalódtak, szerintük igenis be kellett volna fektetni ebbe a bizniszbe; volt olyan, aki a Cápák szemére hányta, hogy az első évadban rögtön rárepültek az ilyen ajánlatokra.


Szarvas Nikolett évek óta elkötelezetten hisz a gyógynövények erejében, amelyre egy teljes egészségmegőrző rendszert, a HerbClinicet építette fel. A gyógyteákat maga is rendszeresen fogyasztja, ennek tulajdonítja azt is, hogy egy hosszú, rögös út után neki is lehetett végre gyereke.

Dr. Varga Eszter az első pillanatól kezdve érdeklődve hallgatta a pitch-et, így ajánlatot is tett: 50 százalékért cserébe – amelyet a vállalkozó 3 éven belül 30 százalékra visszavásárolhat, megadja a kért összeget. A vállalkozó némileg hezitált és mivel nem szerette volna a teljes irányítást kiadni a kezéből 40 százalék tulajdonrészre adott ellenajánlatot. Dr. Varga Eszter erre nemet mondott, majd Nikolett mondott egy 49 százalékos üzletrészt, amit a befektető elfogadott.