promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Csodálatos felvétel kezdett terjengeni a Balatonról, külföldre is elért a híre ennek a kuriózumnak
Borítókép:  Profimedia/Illusztráció
Színes
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Mindenki ide akar most utazni, nem hisz a szemének aki látja.

Ha Magyarország tájaira gondolunk, akkor bizony melegséget érzünk a szívünkben és minden elfogulatlanság nélkül mondhatjuk: gyönyörű a szülőföldünk és akármelyik tájra is gondolunk, egészen csodálatos képek juthatnak az eszünkbe. Külföldön is rengeteg nevezetességünket ismerik: Budapest igazi turista paradicsom, alig tudunk olyan utcába menni vagy olyan buszra, metróra szállni, ahol ne hallanánk más nyelven beszélgetni embereket. Rengetegen választják Magyarországot akár hosszabb, akár rövidebb úti célra is és sokan nem is a fővárosunkba érkeznek, hanem egészen más tájak vonzzák őket ide messze földről.

Az is vitathatatlan, hogy a gasztronómiánkra is igen csak büszkék lehetünk, éppen a múltkor írtunk róla, hogy Japánban magyar fesztivált tartottak, de nem kell ilyen messzire menni. A körülöttünk lévő országokban is ismerik nemzetünk finomságait, de ha ebéd vagy vacsoraidőben végig sétálunk egy egy frekventáltabb városi szakaszon, akkor tömött vendéglátóipari egységeket láthatunk.

A videó amit egyik olvasónk küldött most ezt a két dolgot ollózza össze. Egyik legemblematikusabb városunkban készült a felvétel és egyik hatalmas büszkeségünk és húzóerőnket láthatjuk rajta: a Balatont. A videó készítői ellátogattak a Tihanyi Apátsághoz és a túrában megfáradva beültek az egyik méltán ismert, elismert és népszerű helyre: a Rege Cukrászda és Kávézóba.

Ha azt hinnétek, hogy ez egy régi felvétel a nyár végéről, amikor még kellemes, meleg az időjárás, akkor bár megértjük, de tévedtetek: Szilveszter környékén sikerült lencsevégre kapni a napnyugtába forduló balatoni tájat.

Régóta probléma, hogy az emberek szkeptikusak a téli Balatont illetően, nem tudják elképzelni, hogy nem csak nyáron nyújt remek kikapcsolódási lehetőséget, hanem télen is ugyanolyan elementáris feltöltődést ad, úgy, hogy egy csomó kellemetlenséget mellőzhetünk. Nincs kánikula, nincs tömeg, a fókusz a nyugalmon, a lelassuláson, a kellemes sétákon, a finom falatokon van, nem mellesleg pedig ebben az időszakban rengeteg szállás kínál kedvezményes lehetőségeket az oda látogatóknak, hiszen a kevesebb pénz is jobb, mintha senki nem foglalna.

A friss felvételt a Balatonról ide kattintva tudod megtekinteni: